//

Beginnersvragen iPad en iTunes: wie kan helpen??

Beginnersvragen iPad en iTunes: wie kan helpen?? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Zoals de titel het al zegt ben ik een leek op dit gebied. Vorige week een ipad 2 gekocht, en deze hebben ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-12, 11:36
Jacqueline1878 Jacqueline1878 is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard Beginnersvragen iPad en iTunes: wie kan helpen??

Hallo allemaal.
Zoals de titel het al zegt ben ik een leek op dit gebied.
Vorige week een ipad 2 gekocht, en deze hebben ze in de winkel geinstaleerd ,dus id aangemaakt en gegevens ingevuld.
Moest enkel thuis nog de 2 emailadressen bevestigen door de link te gebruiken.
Apparaat werkt prima.
In de winkel antwoorde ze op de vraag of ik het apparaat ook zonders itunes kon gebruiken met ja. alles kon ik via ipad zelf doen. Enkel als ik muziek of wilde synchroniseren dan moest dat via i tunes.

Heb de update naar 6 ook via ipad gedaan.
Nu wilde ik hem dus gister eens synchroniseren met itunes dus via www.apple.nl itunes gedownlood.
Ging prima en idd wat dingen overgezet.
Later op de avond wilde ik nog een keer proberen en nu kreeg ik mijn itunes niet geopend.
Klikte aan op breaublad maar gebeurde niks, dus kon problemen oplossen maar werkte niet. Ook stond er ineens blauw geel schildje erbij.Ik heb alles van apple verwijderd en hem er opnieuw opgezet.
Het blauw gele schildje is er nog steeds maar doet het nu wel.

Maar wat ik mijn dus afvraag(mischien domme vraag) maar toen ik hem voor de 2e keer geinstaleerd had en hem opende zonder dat ik mijn ipad aansloot stonden gelijk al mijn apps erin.Hoe kan dit blijft hij dit onthouden?
En ik heb nooit bij itunes hoeven inloggen ofzo met apple id.is dit normaal.Enkel als ik bij tabblad store ben dan kan ik mij aanmelden met id om apps te downloaden uit store.
Is het dus goed dat je al je apps en dergelijke kunt bekijken zonder dat je iets in moet loggen.

En mocht ik ooit een andere comp krijgen en ik opnieuw itunes download en installeer kom ik er dan gewoon weer in?

Weet iemand ook hoe ik dat blauw gele schildje moet verwijderen?
En hoe vaak moet je je ipad ong aan de itunes hangen.

Ik weet het, het is erg langdradig maar snap er weinig van. Heb al heel veel gegoogled maar zou iemand het mij in hele simpele taal willen uitleggen.

groetjes jacqueline
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Wie o wie kan mij helpen? Tilburg013 Unlock 10 27-02-11 19:31
iPhone 4: Wie kan helpen? pierre3 Unlock 6 08-02-11 17:02
wie kan mij helpen uitleggen itunes? ICeMaN_NL Archief 5 19-08-09 09:13
Wie kan me Helpen??? mijandap Archief 1 19-03-09 22:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:25.