//

iPad 1 / iPhone 4s foto's komen niet op de pc

iPad 1 / iPhone 4s foto's komen niet op de pc discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, ik heb een probleem. Ik heb een iPad 1 gekregen, hij was wel gebruikt door mijn familie. Er staan op dit moment foto's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-12, 08:16
sjerun sjerun is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard iPad 1 / iPhone 4s foto's komen niet op de pc

Hoi iedereen, ik heb een probleem.

Ik heb een iPad 1 gekregen, hij was wel gebruikt door mijn familie. Er staan op dit moment foto's op die ik op de computer moet hebben maar het lukt niet.

Als ik de iPad aansluit dan sync ik 'm natuurlijk niet want anders ben ik de foto's kwijt. ( denk ik )
En als ik de iPad open in een map dan zie ik er maar 4, terwijl ik er minstens 200 zie in de iPad zelf.

Het zelfde probleem heb ik met een iPhone 4s van m'n zus, ik kan hem ook niet syncen want dan ben ik alles van haar kwijt.

Ik wil dus de foto's die op de iPad 1 en iPhone 4s staan in mijn pc zetten, maar ze verschijnen niet.

Hartelijk bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-12, 08:18
monique2331 monique2331 is offline
• iOS 7.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjerun Bekijk bericht
Hoi iedereen, ik heb een probleem.

Ik heb een iPad 1 gekregen, hij was wel gebruikt door mijn familie. Er staan op dit moment foto's op die ik op de computer moet hebben maar het lukt niet.

Als ik de iPad aansluit dan sync ik 'm natuurlijk niet want anders ben ik de foto's kwijt. ( denk ik )
En als ik de iPad open in een map dan zie ik er maar 4, terwijl ik er minstens 200 zie in de iPad zelf.

Het zelfde probleem heb ik met een iPhone 4s van m'n zus, ik kan hem ook niet syncen want dan ben ik alles van haar kwijt.

Ik wil dus de foto's die op de iPad 1 en iPhone 4s staan in mijn pc zetten, maar ze verschijnen niet.

Hartelijk bedankt!

Hallo

Je zou de foto's kunnen versturen via ipad naar je email adres en zo kunnen openen op je pc als je de mail opent en opslaat op je pc.
  #3  
Oud 26-10-12, 08:30
sjerun sjerun is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monique2331 Bekijk bericht
Hallo

Je zou de foto's kunnen versturen via ipad naar je email adres en zo kunnen openen op je pc als je de mail opent en opslaat op je pc.

Hoi, bedankt voor je reactie maar het zijn echt heel veel foto's. is er geen gemakkelijkere weg?
  #4  
Oud 26-10-12, 08:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Probeer het eens met de PhotoSync app op de iPad/iPhone en op de PC.
Reageren

Labels
iphone 4s ipad1 foto pc



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Facebook berichten met foto's komen niet op de homepage? eccvt89 iPhone algemeen 2 25-10-12 18:38
Hoe voorkom je dat iPhone apps automatisch op je iPad komen? iphoonnoob iPad algemeen 4 18-05-12 11:43
Foto: foto's genomen met Ipad komen niet in fotostream op de iPad?! Viper74 Muziek, foto & video 9 19-04-12 09:06
Foto's synchroniseren NIET met iPad en iPhone freestyle4all iTunes 9 31-08-11 00:03
Ipad: foto's pc naar ipad lukt niet Umitah iPad algemeen 1 15-11-10 08:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.