//

UPC email account

UPC email account discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, ik heb een Gmail account waar ik tevens de mail van MSN en KPN mee binnenhaal. Nu heb ik op m'n Ipad een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-12, 09:37
RJZ RJZ is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Zaandam
Berichten: 64
Standaard UPC email account

Hallo Allemaal, ik heb een Gmail account waar ik tevens de mail van MSN en KPN mee binnenhaal. Nu heb ik op m'n Ipad een UPC mail account toegevoegd, echter bij het invullen van de pop en smtp servers kreeg ik al melding dat er met deze account niets verzonden kon worden. Betekent dit dat de mail van de UPC account alleen via de Gmail kan ophalen? Gr. RJZ
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-12, 11:16
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Heb je dan wel de goede SMTP server en naam/wachtwoord voor UPC ingevuld?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 28-10-12, 13:43
steen757 steen757 is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 25
Standaard Wellicht het antwoord op jou vraag

UPC laat zich niet zomaar installeren, hoe wel?

iPad instellen met UPC e-mail
  #4  
Oud 28-10-12, 23:48
RJZ RJZ is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Zaandam
Berichten: 64
Standaard

Ik heb echt alles geprobeerd en gecontroleerd maar mail die ik vanuit mijn gmail account verstuur naar mijn UOC account wordt ergens geblokkeerd. Het ligt dus niet aan de Ipad instellingen maar aan de gmail account. Versturen met UPC gaat wel en versturen naar UPC vanaf een andere account gaat ook goed maar zodra het vanaf Gmail komt lukt het niet.
Kortom, bedankt voor het meedenken en ik denk dat dit gesloten kan worden want dit hoort in een Gmail forum. Greetz RJZ
  #5  
Oud 29-10-12, 10:39
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RJZ Bekijk bericht
Hallo Allemaal, ik heb een Gmail account waar ik tevens de mail van MSN en KPN mee binnenhaal. Nu heb ik op m'n Ipad een UPC mail account toegevoegd, echter bij het invullen van de pop en smtp servers kreeg ik al melding dat er met deze account niets verzonden kon worden. Betekent dit dat de mail van de UPC account alleen via de Gmail kan ophalen? Gr. RJZ
Verzenden is toch niet hetzelfde als ophalen ? Dus ik begrijp je probleem niet goed. Wel is het zo dat je een mailtje van je UPC-account, en ook KPN niet kunt verzenden als je niet op hun netwerk zit. En bedoel je dan dat je dat mailtje ook niet kunt verzenden vanaf je gmail-account ?
  #6  
Oud 29-10-12, 22:48
RJZ RJZ is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Zaandam
Berichten: 64
Standaard

Hallo B, ik heb sinds kort dus UPC Horizon en internet via een modem van UPC. Ik had KPN en daar had ik al lang een Planet email adres. Ook heb ik nog een MSN en een Gmail adres.
Als emailprog gebruik ik Gmail. De email van Planet (werkt nog steeds) en MSN haal ik ook via het Gmail prog. binnen met Pop3. Ook kan ik vanuit het Gmailprog. mail verzenden met Planet en/of MSN. Nu heb ik dus ook de UPC account toegevoegd aan het Gmailprog. Nu kan ik dus alles versturen en/of ontvangen van alle accounts behalve mail naar mijn UPC accout. Dus UPC naar Planet=ok en Gmail naar Planet=ok en UPC naar Gmail =ok. Maar Planet naar UPC=fout en Gmail naar UPC= fout. De mail wordt wel verzonden maar komt nergens aan. Als ik naar de UPC account stuur vanaf bijvb. Planet webmail dan lukt het wel. Dus het lijkt erop dat de mail ergens in mijn computer blijft hangen. Vandaar dat ik het dus ook op de Ipad niet binnenkrijg.
Wat een verhaal he. Gr. RJZ
  #7  
Oud 29-10-12, 23:24
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Maar waarom wil je dat emailadres van UPC gebruiken ? Ik zit ook bij UPC maar gebruik dat adres nooit, niet op mijn iPad en niet op mijn iMac (wel toegevoegd, maar had in het begin ook problemen, en had er verder geen behoefte aan).
En waarom gebruik je de mailapp van de iPad niet ?
  #8  
Oud 30-10-12, 06:22
RJZ RJZ is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Zaandam
Berichten: 64
Standaard

Het is inderdaad een optie om het niet te gebruiken maar eigenlijk wil ik nu ook weten wat er aan de hand is, en ik wil dat UPC adres gaan gebruiken i.p.v. de Planet account, ik betaal er tenslotte ook voor. Het is toch niet te verkroppen dat de verstuurde mail zo maar in het niets verdwijnt zonder enige foutmelding?
GR.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
email instellingen upc voor iphone 4 Rene Nieuwenhuis iCloud 0 06-01-12 17:33
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 08:41
email instellingen UPC/KPN blackmolley KPN 13 08-12-10 23:55
upc email werkt niet op iphone ... hully Odido (T-Mobile) 14 25-09-10 17:29
instelling email upc rotterdammer53 Odido (T-Mobile) 0 19-03-10 12:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:24.