//

iPad 4 - gebruikerservaringen en discussie

iPad 4 - gebruikerservaringen en discussie discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stino90 .... ik overweeg de iPad aan te kopen maar enkel als ik zeker ben dat hij voor een groot deel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 13-11-12, 16:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stino90 Bekijk bericht
.... ik overweeg de iPad aan te kopen maar enkel als ik zeker ben dat hij voor een groot deel de laptop vervangt.
Bij mij vervangt een iPad 4 + ZAGGkeys PROplus toetsenbord een MacBook Air (dat is ook een laptop).

Alles wat ik op de MBA moest doen kan ik nu doen op de iPad 4 (en vroeger op de iPad 3). Maar de situatie hier is iets anders dan bij jou. Die iPad 4 is volledig "geïntegreerd" (iCloud) met de overige Macs die hier nog staan. Ik heb dus geen Word, Excel en PowerPoint documenten nodig omdat hier alles op Apple software draait.

Als je op de iPad 4 complexe Pages documenten gaat aanmaken en die vervolgens gaat exporteren naar Word dan zou het resultaat wel eens heel erg kunnen tegenvallen als je die documenten onder Windows met Word 2007/2010 gaat openen. Het syncen van die die Word documenten tussen iPad 4 en Windows computer is ook een heel gedoe.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 13-11-12, 16:43
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Bij mij vervangt een iPad 4 + ZAGGkeys PROplus toetsenbord een MacBook Air (dat is ook een laptop).

Alles wat ik op de MBA moest doen kan ik nu doen op de iPad 4 (en vroeger op de iPad 3). Maar de situatie hier is iets anders dan bij jou. Die iPad 4 is volledig "geïntegreerd" (iCloud) met de overige Macs die hier nog staan. Ik heb dus geen Word, Excel en PowerPoint documenten nodig omdat hier alles op Apple software draait.

Als je op de iPad 4 complexe Pages documenten gaat aanmaken en die vervolgens gaat exporteren naar Word dan zou het resultaat wel eens heel erg kunnen tegenvallen als je die documenten onder Windows met Word 2007/2010 gaat openen. Het syncen van die die Word documenten tussen iPad 4 en Windows computer is ook een heel gedoe.
Ja een MacBook air ken ik wel. Kan overal wel mee overweg zonder lang zoeken, 't is maar dat ik niet wist wat ik van iWork moest verwachten. Maar nu wel. ik moet u bedanken voor uw tijd en moeite
  #43  
Oud 13-11-12, 18:32
Deora Deora is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 31
Standaard

Zo mijn eerste ervaringen met de iPad 4. Het update probleem van gisteravond kwam doordat ik de iPad aan zwakke usb poort had gekoppeld. Maar gelukkig draait hij nu perfect. Het scherm is prachtig en de snelheid is ook erg mooi. Maar ja deze conclusies zijn uiteraard logisch als je een iPad 1 gewend bent.

Daarnaast vind ik dat de Saturn in Groningen ook een pluim verdient. Gistermiddag gebeld of het mogelijk was of ze voor mij een screenprotector konden aanbrengen. Dit hebben ze gistermiddag gedaan en ik kon gisteravond de iPad bij de servicebalie ophalen. De screenprotector is zeer netjes aangebracht, geen stof ertussen en ook geen luchtbellen. Dit was mij zelf nooit gelukt.

En nu ook een camera! De tijd zal het leren of ik deze vaak ga gebruiken.
  #44  
Oud 13-11-12, 18:53
jopth jopth is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 19
Standaard

Heb nu ook de iPad 4, grote verbetering t.o.v. mijn vorige iPad 2!
  #45  
Oud 13-11-12, 22:44
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

@Stino90
Als je behoorlijk vast zit aan de MS office bestanden, dan moet je opzoek naar een office programma die de Microsoft bestanden probleemloos kan open en bewerken. Ga je met de Mac office programma's MS documenten openen en bewerken, dan kan je problemen krijgen als je die bestanden daarna weer op een PC wilt openen. Hierom view en bewerk ik mijn MS documenten op de iPhone met Documents To Go.
  #46  
Oud 13-11-12, 23:12
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

ik heb enkel een Windows pc, en ben ook niet van plan die weg te doen.

hoe doen anderen dat dan met Office bestanden op je iPhone of iPad? is documents to go in mijn geval beter dan Pages? nochtans staat in de beschrijving exact hetzelfde.

ik lees in de recensies van documents to go nochtans enkele mensen die het toch maar weer verwijderd hebben en naar Pages zijn overgestapt....

zit een beetje vast op dat vlak;.. het kost 14,99 en da's niet niks als het niet bevalt....

nogmaals sorry voor de vele last die jullie met mij hebben.
  #47  
Oud 13-11-12, 23:27
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

De Apple office producten, schijnen erg goed te werken, maar de compatibiliteit met de PC is minder goed. Als de compatibiliteit een voorwaarde is, dan moet je niet naar de Apple office programma's kijken, maar naar andere Office programma's.
  #48  
Oud 13-11-12, 23:31
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
De Apple office producten, schijnen erg goed te werken, maar de compatibiliteit met de PC is minder goed. Als de compatibiliteit een voorwaarde is, dan moet je niet naar de Apple office programma's kijken, maar naar andere Office programma's.
Zover was ik al gekomen, blijkbaar zal dat geen goed huwelijk zijn...

wat denken jullie van quick office pro https://itunes.apple.com/nl/app/id376212724?mt=8 ??

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 november 2012 om 00:00 ----------

na een kort privegesprek met KVDS ben ik eruit, het zal docstogo worden... sorry voor de last en bedankt voor jullie tijd

't is trouwens leuk dat er positieve commentaren zijn op de iPad 4, dan ben ik zeker van de aankoop
  #49  
Oud 14-11-12, 08:23
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stino90 Bekijk bericht
't is trouwens leuk dat er positieve commentaren zijn op de iPad 4, dan ben ik zeker van de aankoop

Eens moet je een beslissing nemen, ik zou dan zo wie zo voor het nieuwste model gaan, je weet nooit welke programma's je over een jaar er op draait en het is altijd lekker om veel rekenkracht aan boord te hebben.
  #50  
Oud 14-11-12, 13:28
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Eens moet je een beslissing nemen, ik zou dan zo wie zo voor het nieuwste model gaan, je weet nooit welke programma's je over een jaar er op draait en het is altijd lekker om veel rekenkracht aan boord te hebben.

als er iets is waar ik niet aan twijfel dan is het wel de keuze van de iPad, dat wordt sowieso een vier... maar 't wordt nog even wachten...

het ding is, er zijn zoveel apps die hetzelfde doen, en ik wil dan zo snel mogelijk alles erover weten... maar door alles wat ik te weten gekomen ben over documents to go denk ik dat die keuze al vast staat. thx!!
  #51  
Oud 14-11-12, 22:44
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

ik heb het één en ander gevonden op Youtube... tutorials enzo, ik kan nu alles al een beetje een plaats geven... hoe het werkt enzo want daar maak ik me dan altijd wat zorgen over

ik voel mij nu ongelooflijk beschaamd, ik heb jullie lang lastig gevallen, alsof ik niets van technologie ken...

ik dank jullie voor de moeite en tijd! 1000 x bedankt!
  #52  
Oud 14-11-12, 23:01
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stino90 Bekijk bericht
ik dank jullie voor de moeite en tijd! 1000 x bedankt!

Hee Stino,

We aanvaarden je dank, maar daar is het forum voor om elkaar te helpen.


Kees.
  #53  
Oud 14-11-12, 23:03
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

En je kunt iets "terug doen" door je opgedane kennis/ervaring hier te delen.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #54  
Oud 15-11-12, 00:52
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

ja, ik ben iemand die heeeeeeeel graag helpt, en uit ervaring weet ik gewoon dat het leuk is om een dank u te krijgen, dus er eentje geven is zeker geen probleem.. ook hier help ik waar ik kan...

ik hoop dat voor de rest iedereen hier zijn ervaringen blijft delen, zodat dit topic niet dood is
  #55  
Oud 16-11-12, 08:38
tulip18's schermafbeelding
tulip18 tulip18 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Oostende; België
Berichten: 195
Standaard

Als je Itunes opent en de Ipad aansluit is die normaal zichtbaar in de lijst met apparaten met daarbij een afbeelding van bv, de iphone of ipad, zelfs de kleur is altijd zichtbaar.

Nu bij mijn ipad4 is deze afbeelding niet zichtbaar , nog mensen met dit probleem??
__________________
IPhone5-16GB-Wit - MacBook Pro -
Ipad4-Wit-WI-Fi-64GB
  #56  
Oud 16-11-12, 08:52
jopth jopth is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 19
Standaard

Ja, bij mij hetzelfde. Er staat geen afbeelding bij...
  #57  
Oud 16-11-12, 08:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tulip18 Bekijk bericht
Nu bij mijn ipad4 is deze afbeelding niet zichtbaar
Bedoel je dit?:



Of dit?:

  #58  
Oud 16-11-12, 09:43
tulip18's schermafbeelding
tulip18 tulip18 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Oostende; België
Berichten: 195
Standaard

Ik bedoel de onderste afbeelding.

Het is dus de afbeelding van de Ipad die niet zichtbaar is.
  #59  
Oud 16-11-12, 09:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tulip18 Bekijk bericht
Het is dus de afbeelding van de Ipad die niet zichtbaar is.
Inderdaad. Het is mij nooit echt opgevallen maar de afbeelding van de iPad 4 verschijnt niet in iTunes. De afbeeldingen van de iPad 1 en 3 wel.
  #60  
Oud 02-12-12, 08:26
tulip18's schermafbeelding
tulip18 tulip18 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Oostende; België
Berichten: 195
Standaard

In de nieuwe Itunes versie 11.0, is er nu wel de afbeelding van de iPad4.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile vs Vodafone: Gebruikerservaringen Wokkel2 Vodafone 9 21-04-10 21:39
SQLite Discussie markvwijnen Ontwikkelen voor iOS 3 01-06-09 15:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:22.