//

Ipad voor het eerst aansluiten op laptop

Ipad voor het eerst aansluiten op laptop discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb vorige week een Ipad gekocht. Ik heb deze direct in gebruik genomen zonder deze aan te sluiten op laptop, gezien ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-12-12, 17:26
Elsss11 Elsss11 is offline
• iOS 7.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 13
Standaard Ipad voor het eerst aansluiten op laptop

Hoi allemaal,

Ik heb vorige week een Ipad gekocht. Ik heb deze direct in gebruik genomen zonder deze aan te sluiten op laptop, gezien ik toch ook een Iphone heb en een account heb en dergelijke.
Ik heb mijn Ipad geconfigureerd als nieuwe Ipad en via Wi-Fi de laatste versie van software gedownload. Intussen al gretig gebruik gemaakt van de nieuwe aanwinst en apps geinstalleerd en zo

Nu wou ik Ipad vandaag (voor het eerst) aan mijn laptop hangen, zodat ik al een reserviekopie kon maken en ook zodat Itunes hem kent. En om bvb contactpersonen van Iphone ook op Ipad te zetten, ...
Itunes zegt dan: welkom... Ipad configureren als nieuwe Ipad of reservekopie terugzetten (wat ik enkel heb van Iphone).
Welk moet ik kiezen? Ik heb schrik dat als ik 'configureer als nieuwe Ipad' kies, alles zal verdwijnen en ik een lege Ipad heb... Of niet? Wat moet ik nu doen zodat Itunes Ipad herkent zonder alles kwijt te spelen?
Natuurlijk kan ik ook reservekopie maken via Icloud, maar ik doe het liever via itunes en laptop...

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-12-12, 20:06
mbrk mbrk is offline
• iOS 4.3
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 19
Standaard

Dat is inderdaad niet echt duidelijk, kwam ik van de week ook tegen toen ik de nieuwe ipad van mijn vriendin aansloot op de computer.

kies voor de nieuwe ipad. Hij gaat dan gewoon een backup maken. Je raakt de instellingen en data die je gemaakt hebt niet kwijt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad aansluiten aan laptop en gebruik van internet tegelijkertijd mzdavid iPad Apps 3 27-04-12 07:50
iPhone: Hoe moet ik jailbraiken ( doe het voor het eerst ) Daveynmgn Jailbreak 6 10-02-12 10:28
Ipad aansluiten op laptop silvan28011975 iPad algemeen 1 01-08-10 19:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:34.