//

Vraag over Apple account

Vraag over Apple account discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nieuw hier dus ik weet niet of de vraag hier goed staat. Ik heb een probleem met een oud Apple account. Door het faillissement van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-01-13, 22:26
Jacco1972 Jacco1972 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard Vraag over Apple account

Nieuw hier dus ik weet niet of de vraag hier goed staat.

Ik heb een probleem met een oud Apple account. Door het faillissement van mijn bedrijf kom ik niet meer in de bij het account horende mailadres. Ik probeer in te loggen met het wachtwoord dat ik altijd heb gebruikt maar dit werkt niet.
Ik kan mijn wachtwoord dus niet naar dat mailadres laten sturen en de beveiligingsvragen heb ik in de tijd nooit ingevuld.

Alles zou op zich geen probleem moeten zijn omdat ik uiteraard al een nieuw account heb aangemaakt maar iets blijft om dat oude account vragen.
Ik heb alle apps eraf gegooid die om dat oude account blijven vragen maar nog steeds krijg ik een popup dat vraagt om dat oude account.

Tevens staat mijn iCloud account nog ingesteld op dat oude adres. Kan ik dus ook niet aanpassen.

Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-13, 00:55
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Sorry, je had deze suggestie al geprobeerd.
  #3  
Oud 23-01-13, 13:57
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

Ik zou zeggen, bel even met AppleCare. Zij kunnen verifiëren dat u de eigenaar bent van het account op verschillende mogelijkheden (Ik heb een soortgelijk probleem gehad). Ze stelde mij de geheime vragen, daar had ik er 1 van goed en ze vroegen mij om het serienummer van mijn iPhone en voilà, geverifieerd.

Daarna hebben ze een email gestuurd naar een ander email adres dat niet eens gekoppeld was met mijn Apple ID... Via die link kon ik het wachtwoord aanpassen en heb ik ook meteen mijn email adres gewijzigd! Probleem opgelost dus!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple account giljom iPhone algemeen 4 22-05-12 20:01
apple account defere iPhone algemeen 5 28-03-11 15:19
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 09:41
i-Tunes account aanpassen / Apple-ID Maartje1979 iPhone algemeen 0 19-04-10 15:51
MobileMe account wijzigen en Downloads iTunes vraag sponzert iTunes 0 02-07-09 13:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:01.