//

Wisselen van Appstore, probleem

Wisselen van Appstore, probleem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik een Nederlandse iPad heb,kan ik in Frankrijk waar ik woon geen app van de Franse INGDirectbank downloaden. De Nederlandse appstore vroeg of ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-01-13, 13:53
Mette10 Mette10 is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Angry Wisselen van Appstore, probleem

Omdat ik een Nederlandse iPad heb,kan ik in Frankrijk waar ik woon geen app van de Franse INGDirectbank downloaden. De Nederlandse appstore vroeg of ik van store wilde wisselen, dus naar de Franse appstore.
Nadat ik gewisseld had van store, bleek de download ook niet te kunnen. Daarvoor moest ik in de Nederlandse store zijn, volgens de Fransen.
Maar hoe kom ik nu weer teug in die Nederlandse store? Er verscheen geen schermpje om me daarbij te helpen.
Wie weet raad?
Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-01-13, 14:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mette10 Bekijk bericht
Omdat ik een Nederlandse iPad heb,kan ik in Frankrijk waar ik woon geen app van de Franse INGDirectbank downloaden.
Er bestaan geen Nederlandse iPads Als je een account hebt in de Franse App Store moet je die app kunnen downloaden uit de Franse App Store.

Er zijn veel forumleden met accounts voor App Stores in verschillende landen. Dus, uitloggen uit de Nederlandse App Store en dan inloggen in de Franse App Store en de gewenste app downloaden.
  #3  
Oud 24-01-13, 15:21
Mette10 Mette10 is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

De iPad is in NL gekocht en heeft een Nederlandse account. Ik heb geen account in de Franse appstore, maar kreeg een voorstel van de NL appstore om hierop te klikken, zodat ik in de Franse appstore zou komen. Ik heb niet ingelogd op de Franse en weet niet hoe ik weer op de Nederlandse moet inloggen. (Op welke manier dat gaat)
  #4  
Oud 24-01-13, 16:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mette10 Bekijk bericht
Ik heb geen account in de Franse appstore,
Als je geen account hebt in de Franse App Store kan je ook geen apps downloaden uit die App Store.
  #5  
Oud 24-01-13, 17:56
Mette10 Mette10 is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard Wisselen van Appstore,probleem

Ik heb een NL account.
Met die account log ik in in de NL Appstore. Daar zoek ik naar INGDirect. Ik word doorverwezen naar de Franse Appstore, met de vraag of ik dat nu wil. Ik klik op ok en zit meteen in de Franse appstore.
Maar daar kom ik niet meer uit.
Wie helpt mij?
  #6  
Oud 24-01-13, 18:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mette10 Bekijk bericht
Ik heb een NL account.
Sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen

Citaat:
kan ik in Frankrijk waar ik woon geen app van de Franse INGDirectbank downloaden
Ik dacht dat je de Franse INGDirectbank app wilde downloaden omdat je in Frankrijk woont.
  #7  
Oud 24-01-13, 18:06
Mette10 Mette10 is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard Wisselen van Appstore, probleem

Dat klopt ook, maar zelfs dat werkte niet op de Franse appstore.Nu wil ik weer naar de NL appstore. Hoe werkt dat?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 januari 2013 om 17:26 ----------

Via instellingen heb ik me aamgemeld voor iTunes Match. Toe kreeg ik een melding dat dat alleen in de NL store kan en of ik dat wilde.
Dus alles is op zijn pootjes terecht gekomen.
Meedenkers: bedankt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
van sim kaart wisselen snickske iPhone algemeen 2 21-07-12 19:30
iPhone 3GS: Wisselen van provider in Spanje britclog Unlock 0 30-03-11 00:52
Wisselen van US naar NL account avantveld iPad algemeen 5 23-09-10 13:01
Reservekopie van 2 iPhones wisselen iwanja iPhone algemeen 3 06-03-10 09:36
iPhone 3GS: wisselen simkaart probleem forumzoeker Unlock 18 31-01-10 00:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:24.