//

Belwaarde opvragen en Data aankopen via iPad

Belwaarde opvragen en Data aankopen via iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, mijn toestel is een iPad 2 64GB met 3G en mijn sim kaart is van Generation Connect (20 € per herlaadbeurt voor 80 min ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-04-13, 00:08
jpds jpds is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard Belwaarde opvragen en Data aankopen via iPad

Hallo, mijn toestel is een iPad 2 64GB met 3G en mijn sim kaart is van Generation Connect (20 € per herlaadbeurt voor 80 min bellen, 2000 sms, 2 GB internet gebruik en per herlaadbeurt 10 mb internet in europa).
Ik zou graag mijn belwaarde kunnen opvragen via mijn iPad.
Dit kan op een telefoon met de code #121#.
Ook zou ik van mijn resterend krediet Data willen aankopen en dit kan met de code #151*1#.
Mijn iPad is gejailbreakt met evasion en Swirly sms heb ik ook geinstalleerd maar daar lukt het niet mee, wel sms-en sturen dat werkt perfect.
Op de App Hello belgacom kan ik perfect mijn belwaarde en dergelijke zien, maar zelf via die speciale codes lukt het niet.
En ik heb geen zin om altijd de sim kaart uit de iPad te halen om dan via een gsm de Data bundel aan te kopen met die speciale code.
Een vriend zei me dat dit USSD codes zijn.
We hebben samen vandaag de App QueryUSSD geinstalleerd ik op mijn iPad en hij op zijn iPad Mini maar het lukt bij geen van beiden om het aan de praat te krijgen.
Zodra we de activeringsmethode toepassen word het toestel heropgestart of iets dergelijks, het Apple logo komt op het scherm en je kan een tijdje niks doen tot de reset of de heropstart voltooid is.
En dan is het dropdownmenu in safe mode en moet je dit ook heropstarten.
En daarna is het dropdownmenu terug oke.
Dus als iemand een alternatief of ander werkende methode weet die kan gebruikt worden op de iPad laat het maar weten.

Nog een vraagje terzijde, ik leesde op bepaalde pagina van de standaard dat je nog geld kan maken van resterende belwaarde door te bellen naar betaallijn en dat zij dan bepaald bedrag op je rekening storten.
Klopt dit en waar krijg je dan de meeste vergoeding en heeft er iemand ervaring mee.
Link naar artikel:
Laat je overtollig belkrediet uitbetalen ? Mobilia ? De Standaard

Zou dit waar zijn en word je dan correct betaald en hoelang duurt het tegen dat je de centen hebt.
Waarschijnlijk moet je dan ook ergens registreren en je rekening en dergelijke opgeven zodat ze weten wie je bent en waar ze moeten storten.

Alvast bedankt en hopende op een paar antwoorden en oplossingen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aankopen iphone klein op ipad 2 gilera iPad Apps 7 04-01-12 16:50
Aankopen iPad in app store Wimpan iPad Apps 1 26-07-10 21:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:48.