//

voor het eerst een apple product apple ipad 4

voor het eerst een apple product apple ipad 4 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Voor het eerst heb ik een apple product. Een apple ipad 4. Voor deze gekozen omdat ik heel veel tablets heb bekeken en vergeleken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-04-13, 09:51
ladykoko ladykoko is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 1
Standaard voor het eerst een apple product apple ipad 4

Hallo,

Voor het eerst heb ik een apple product. Een apple ipad 4. Voor deze gekozen omdat ik heel veel tablets heb bekeken en vergeleken en dit is toch wel een juweel van een ipad. Maar...

Ik moet enorm wennen aan het gebruik wat het meest komt door itunes wat ik erg ingewikkeld vind. Ik heb een aantal vragen:

Kun je de ipad niet zo instellen dat je pc het als een harde schijf ziet zodat je mappen kan maken zoals op je pc en daar je foto,s en muziek in kan zetten. Nu kan ik geen mappen mappen met muziek maar krijg ik alle nummers. Dus bestaat er een programma voor op je pc die de ipad als harde schijf kan zien dat ik dus niet met itunes hoef te werken.

Bij foto,s vraag ik mij af hoe ik foto,s op de ipad kan wissen?

Mijn tweede vraag hoe werkt het met video,s?? Ik heb veel divx films en zou het leuk vinden als ik die gewoon kon afpselen op de ipad.

Mijn laatste vraag: is er een handige hoes waarbij je de ipad zowel verticaal als horizontaal kan neerzetten.

Bedankt alvast voor jullie antwoorden

Sorry voor de vele vragen maar ik ben apple niet gewend.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-13, 09:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ladykoko Bekijk bericht
Kun je de ipad niet zo instellen dat je pc het als een harde schijf ziet zodat je mappen kan maken zoals op je pc en daar je foto,s en muziek in kan zetten.
Op een iPad heeft de gebruiker geen toegang tot het bestandssysteem. Willekeurig mappen aanmaken gaat dus niet.

Dat komt omdat in iOS elke app om veiligheidsredenen in zijn eigen zandbakje (Sandbox) draait. Alle data van de apps wordt in het zandbakje opgeslagen. Er zijn wel een paar directories waar de apps aankunnen zoals de media folder. Als je de iPad aan een PC aansluit heb je ook toegang tot de media folder om bv. plaatjes te importeren.

PS:
Met een jailbreak kan het wel (min of meer).
  #3  
Oud 16-04-13, 10:12
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Kijk hier anders eens naar: iOS: synchronisatie met iTunes
En hier vind je de handleiding van de iPad: http://manuals.info.apple.com/nl_NL/...andleiding.pdf
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:26.