//

Mail account automatisch verwijderd

Mail account automatisch verwijderd discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een probleempje. Dit gaat niet om mij (dus niet om de iPhone 4), maar om de iPad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-05-13, 10:51
Rickerttt Rickerttt is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 3
Standaard Mail account automatisch verwijderd

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een probleempje. Dit gaat niet om mij (dus niet om de iPhone 4), maar om de iPad 2 van mijn oma

Ik heb een Hotmail account ingesteld, zodat ze via de Mail app email kan ontvangen en versturen. Mijn oma heeft er geen verstand van, dus ik help haar veel als het niet lukt.

Nou kreeg ik vandaag een telefoontje dat de mail niet meer werkte. Wat bleek: het account was verwijderd. Dit is al de tweede keer binnen 2 weken dat het gebeurd.

Mijn vraag is dan ook: zijn er meer mogelijkheden om het Mail account van de iPad te verwijderen buiten het 'Instellingen' menu om? Ligt het aan de iPad 2, of is dit puur aan mijn oma te wijden?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-05-13, 10:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Mail accounts op een iPad verwijderen zich zelf niet. Oma zal wel iets gedaan hebben in de instellingen van de Mail accounts.

Misschien moet je in Settings -> General -> Restrictions -> Accounts maar instellen dat Accounts niet kunnen gewijzigd worden.
  #3  
Oud 21-05-13, 11:07
Rickerttt Rickerttt is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Mail accounts op een iPad verwijderen zich zelf niet. Oma zal wel iets gedaan hebben in de instellingen van de Mail accounts.

Misschien moet je in Settings -> General -> Restrictions -> Accounts maar instellen dat Accounts niet kunnen gewijzigd worden.
Dat dacht ik dus ook

De beperkingen is een hele goeie! Bedankt voor het advies.

Wat mij betreft heb ik antwoord op mijn vraag en kan dit topic gesloten worden!
  #4  
Oud 21-05-13, 11:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rickerttt Bekijk bericht
De beperkingen is een hele goeie! Bedankt voor het advies.
Tja, sommige oma's moet men beperken in hun creativiteit. Ik weet er alles van want ik ben er met eentje getrouwd. Succes verder.
  #5  
Oud 21-05-13, 12:27
Rickerttt Rickerttt is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 3
Standaard

Haha, dank je wel
Reageren

Labels
account verwijderd, mail



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verwijderd twitter account iPhone 4 i-SveMic iPhone Apps 14 11-04-12 22:26
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 08:41
Sms'jes worden automatisch verwijderd! kleinecasper iPhone algemeen 5 26-08-10 13:32
Video: TV-programma's worden automatisch verwijderd ZjoZke Muziek, foto & video 0 22-08-10 17:07
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app blaugrana iPhone Apps 4 26-11-09 16:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:42.