//

Wachtwoord AppleID ongeldig????

Wachtwoord AppleID ongeldig???? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vreemde situatie.... IPad van mijn vader, hierop staat nog een appleID met oud emailadres. Dit heb ik willen wijzigen, was gelukt, bevestiging via mail....nu Een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-06-13, 16:21
Liliane1967 Liliane1967 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 33
Standaard Wachtwoord AppleID ongeldig????

Vreemde situatie....
IPad van mijn vader, hierop staat nog een appleID met oud emailadres.
Dit heb ik willen wijzigen, was gelukt, bevestiging via mail....nu
Een paar dagen later komt hij, dat er wat mail in zijn mailbox zit...bleek oude mail te zijn, maar dat wist hij niet.

Ik leg hem uit dat dat de bevestigingsmailis van het wijzigen van zin appleID en wat schetst mijn verbazing....oude appleID staat er weer

Ik wil het dus weer aanpassen en ineens doet zijn wachtwoord het niet meer....en ik weet zeker dat ik het goede intik! Ondertussen is hij ook van provider gewijzigd, dus dus om het wachtwoord te wijzigen gaat niet lukken, want ik heb dus nooit zijn emailadres aangepast...en dat emailadres loopt niet meer. Toen dus maar via de andere optie, bevestigingsvragen.....begint met geboortedatum....hij pakt ook die datum niet meer...raar toch?

Weet iemand een oplossing?

Mvg Liliane

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 juni 2013 om 17:02 ----------

Tis al opgelost!

Ik had vorige week zijn AppleID aangepast op zijn iPhone en daar stond het inderdaad al goed...ik dacht dat alles automatisch ook op zijn iPad zou synchroniseren....niet dus.
Nu dus uitgelogd en ingelogd met nieuwe AppleID....en probleem opgelost...alles kan weer gewoon geupdated worden!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foutmelding "ongeldig wachtwoord" ElineV iPhone algemeen 12 17-06-13 19:09
Uw AppleID is vergrendel pebbls iPhone algemeen 2 12-04-13 12:04
iPhone 5 (iOS 6) blijft vragen naar test-AppleID na werken met StoreKit Werner291 iPhone algemeen 0 17-03-13 08:52
AppleID iTunes geen verbinding na update iOs6 Spurrea iPad algemeen 5 21-10-12 12:10
Mac OS X: wijzigen wachtwoord appleid miracle90 iTunes 2 17-04-12 21:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:54.