//

IPad 3 in Recovery Loop

IPad 3 in Recovery Loop discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede Morgen, Ik heb gisteren avond op mijn IPAD 3 (6.1.4, geen Jailbreak) de update naar ios 7 gedaan (wel via Wifi). dit ging goed. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-13, 10:45
teraminer teraminer is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 4
Standaard IPad 3 in Recovery Loop

Goede Morgen,

Ik heb gisteren avond op mijn IPAD 3 (6.1.4, geen Jailbreak) de update naar ios 7 gedaan (wel via Wi-Fi). dit ging goed. ook kwam het Apple Logo en de balk. Op eens verscheen het Itunes logo en de USB kabel. Sinds dien hangt hij erin vast. Ik kan hem wel nog in de DFU Mode zetten maar hij wordt van Itunes niet meer herkend. Heb ook TinyUmbrella probeert, Snowbrezze etc. om hem eruit te krijgen. Ergisteren was mij Ireb met de iphone 5 gelukt, maar bij de Ipad lukt dat niet. Mijn dochtertje vertrekt op vakantie Maandag en zou tof zijn als zij hem kan meenemen. Hoop dat iemand mij kan helpen.

Groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-13, 23:14
teraminer teraminer is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 4
Standaard

heb het kunnen oplossen
  #3  
Oud 21-09-13, 10:27
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Op zo'n forum is het wel interessant te weten hoe je dat gedaan hebt.
  #4  
Oud 21-09-13, 11:54
teraminer teraminer is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 4
Standaard

Hi.

Wel, als het toestel niet op de "standard" PC of laptop findbaar is voor itunes installeer je itunes op een ander pc. normaalgezien komt een pop-up mobile device driver installeren. indien geslaagd - itunes starten. kan zijn dat het toestel herkend wordt. indien niet. in recovery loop power & home samen drukken voor ca. 15 seconden. Power loslaten en home blijven drukken. Dn zal itunes melding geven toestel gevonden. En herstellen.

Als het probleem met de loop onstaat bij Iphone's of ipod's dan het best IREB7 gebruiken. Gewoon googlen. 2de tabblad klikken en binnen de 15 seconden start het toestel .

Success
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Recovery loop Laurensvdmaas iPhone algemeen 2 05-11-12 07:24
iPhone: Recovery loop bryan30 Jailbreak 2 16-10-12 11:51
iPad 2 Recovery loop? iDameeeh iPad algemeen 2 30-01-12 12:06
Iphone 3Gs in recovery loop, recovery niet mogelijk --> Error 40 Spider85 iPhone algemeen 1 20-12-11 23:26
Recovery Mode Loop hopi Archief 5 04-12-09 15:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.