//

Agenda is leeg, kan ook niet ingevuld worden na iOS 7

Agenda is leeg, kan ook niet ingevuld worden na iOS 7 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na ios7 is mijn agenda in uiterlijk veranderd, maar alles werkt zoals het hoort. Nu kwam er iemand bij mij, die in eerste instantie de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-10-13, 17:20
Fenny Fenny is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 31
Standaard Agenda is leeg, kan ook niet ingevuld worden na iOS 7

Na ios7 is mijn agenda in uiterlijk veranderd, maar alles werkt zoals het hoort.

Nu kwam er iemand bij mij, die in eerste instantie de agenda wél werkend had, maar nu is de hele agenda leeg, ook valt er niets in te voeren.
We hebben onze iPads naast elkaar gelegd, en hebben instellingen bekeken, maar bij ons allebei is dat hetzelfde.
We gebruiken de google-agenda.

Weet iemand, hoe de agenda weer normaal gebruikt kan worden?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2013 om 18:01 ----------

Intussen is het opgelost door een medewerker van de winkel waar de iPad is gekocht.
Bij het invulscherm van de agenda, stond haar emailadres, en hier moest ze kiezen voor 'thuis' of 'werk'.
Gelukkig opgelost.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G S kan niet worden hersteld & gaat ook niet meer open mylittlejack iPhone algemeen 0 23-10-12 18:42
iPhone 3G: Kan niet met iphone gebeld worden ook niet na ultrasnow vandenbossche Unlock 5 28-06-09 14:51
1.1.4 EDGE password en username kan niet worden ingevuld flipjo Archief 1 28-04-08 12:40
Kan niet gebeld worden als je met de Agenda bezig bent ?? absrnd iPhone algemeen 6 24-10-07 13:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:10.