//

iPad Air ervaringen

iPad Air ervaringen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is idd heel erg lastig om tussen die twee te beslissen. Ze zijn beiden even krachtig, dus daar is geen keuze te maken. De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 08-11-13, 11:20
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Het is idd heel erg lastig om tussen die twee te beslissen. Ze zijn beiden even krachtig, dus daar is geen keuze te maken. De een is kleiner dan de ander maar dat kun je ook weer als een nadeel uitleggen. Datgene wat mij uiteindelijk over de streep getrokken heeft (want ik was in eerste instantie van plan geweest om de mini te vervangen door een mini2 en dat was het) om toch een Air te kopen is puur de beschikbaarheid. Het is relatief gemakkelijk om nu een Air te kopen met de specificaties die je wilt. Alle verhalen die je leest laten zien dat het aanbod van de mini2 erg beperkt zal zijn. En aangezien ik vrij lui ben (ik weiger pertinent in een rij te gaan staan, ook al is ie maar 20 man lang) maar ook niet via de online Applestore wil bestellen (aflevering is altijd zo'n gedoe) heb ik de knoop doorgehakt en ben voor een Air gegaan. Het zou echter nog wel kunnen dat ik ergens volgend jaar februari toch nog voor een mini2 ga maar dat zie ik dan wel weer. Ik ben nu errrrrg blij met de upgrade.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 08-11-13, 12:18
Crimineeltje Crimineeltje is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 15
Standaard

Ik herken het ik ga ook echt niet vrij nemen en in een rij dag van te voren staan enzo om iets te halen(Mediamarkt Je ben toch niet gek ), ik ben niet gek en minder geld die dag en nog eens geld uitgeven en idd afleveren gedoe post komt altijd als je aan het werk ben.
Ik snap het niet je gaat vrij nemen enzo alleen maar om iets te kunnen kopen, en het leuke waar je vervolgens niet eens de hele dag mee bezig ben.

Voorbeeld zo kan het ook GTA 5

Ik had hem besteld al een tijdje en op de dag gewoon gaan werken einde van de dag na huis, ik had lekker gegeten toen op me gemakje na de mediamarkt gegaan en de bestelling opgehaalt.
Niet in de rij hoeven wachten enzo gewoon me centjes verdiend en vrije uurtjes behouden, en op me gemak na de winkel kunnen gaan en het kunnen ophalen.

Ik heb vaak dingen op me werk laten bezorgen maar goed dat kan ook niet overal, en je heb niet op elke site de mogelijkheid om het bij een afleverpunt te laten bezorgen helaas.
Ik zit er ook aan te denken toch een air te gaan halen idd, en dan koop ik een klein tasje om hem in te doen om mee te nemen.

SPEEDLINK Escudo Vertical Tabletbag Zwart Tassen bestel online bij Media Markt

Laatst gewijzigd door Crimineeltje; 08-11-13 om 12:36.
  #63  
Oud 08-11-13, 12:59
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Leuk tassie idd! Ik heb ook iets dergelijks maar dan van bruin leer. Is inderdaad best handig!
  #64  
Oud 08-11-13, 13:47
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Gisteren de iPad Air even bekeken bij een lokale winkel. Ik vind het scherm "goedkoop" aanvoelen. Meer mensen met dit gevoel?
  #65  
Oud 08-11-13, 14:22
harmjan harmjan is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Bekijk bericht
Gisteren de iPad Air even bekeken bij een lokale winkel. Ik vind het scherm "goedkoop" aanvoelen. Meer mensen met dit gevoel?
Bij mij voelt het scherm niet anders aan dan de ipad 3
  #66  
Oud 08-11-13, 15:05
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Bekijk bericht
Gisteren de iPad Air even bekeken bij een lokale winkel. Ik vind het scherm "goedkoop" aanvoelen. Meer mensen met dit gevoel?
Kwestie van gewenning. Ik vind het hetzelfde aanvoelen als het scherm van de mini. En daar ben ik al aan gewend geraakt.
  #67  
Oud 08-11-13, 15:46
Crimineeltje Crimineeltje is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Bekijk bericht
Gisteren de iPad Air even bekeken bij een lokale winkel. Ik vind het scherm "goedkoop" aanvoelen. Meer mensen met dit gevoel?
Ik heb hem ook bekeken maar heb daar echt geen last van gehad.

Oke ipad mini retina is uitgesteld dat word toch maar een air

'Apple stelt iPad mini uit wegens productieproblemen Retina-scherm' - Tablets en telefoons - Nieuws - Tweakers
  #68  
Oud 08-11-13, 16:34
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crimineeltje Bekijk bericht
Ik heb hem ook bekeken maar heb daar echt geen last van gehad.

Oke ipad mini retina is uitgesteld dat word toch maar een air

'Apple stelt iPad mini uit wegens productieproblemen Retina-scherm' - Tablets en telefoons - Nieuws - Tweakers
Lijkt me een keus waar je geen spijt van krijgt!
  #69  
Oud 08-11-13, 17:03
Crimineeltje Crimineeltje is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappah Bekijk bericht
Lijkt me een keus waar je geen spijt van krijgt!
Al twijfel ik nog steeds want denk dat ik hem na tijdje ineens niet meer zal gebruiken, het is toch een dure aankoop en zonde als je het niet gebruikt.
  #70  
Oud 09-11-13, 23:26
hilversum1981 hilversum1981 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 25
Standaard

Ik heb gisteren mijn iPad 3 verkocht en een iPad air gekocht. Ik ben echt onder de indruk van de snelheid zeg. Geweldig. En dat gewicht!! Heerlijk. Heel bijzonder dat zoiets dat zo weinig weegt zo krachtig is. Ook fijn dat ie een stukje smaller is.

Ben heel blij met de upgrade. Denk dat ik vanaf nu telkens 1 versie oversla, en dan mijn iPad verkoop om de laatste versie iPad aan te schaffen. Tenzij t een upgrade van niks is natuurlijk...

Laatst gewijzigd door hilversum1981; 09-11-13 om 23:54.
  #71  
Oud 10-11-13, 17:10
harmjan harmjan is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hilversum1981 Bekijk bericht
Ik heb gisteren mijn iPad 3 verkocht en een iPad air gekocht. Ik ben echt onder de indruk van de snelheid zeg. Geweldig. En dat gewicht!! Heerlijk. Heel bijzonder dat zoiets dat zo weinig weegt zo krachtig is. Ook fijn dat ie een stukje smaller is.

Ben heel blij met de upgrade. Denk dat ik vanaf nu telkens 1 versie oversla, en dan mijn iPad verkoop om de laatste versie iPad aan te schaffen. Tenzij t een upgrade van niks is natuurlijk...
Als je er zuinig op bent bied ik 100,00
  #72  
Oud 10-11-13, 17:39
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Heb nu ook een weekje de Air. Naast de 2, en de 4 die ook in m'n huishouden rondzwerven een indrukwekkend verschil. De 4 voelt plotseling aan als een dikke broodplank. Het overzetten bleek een fluitje! Van iCloud een back-up van de 4 teruggezet; zelfs alle mappen waren er weer.
Alleen die muziek... Ik heb 40 GB aan muziek erop staan en nu barst het van de dubbele nummers. In iTunes krijg ik die prima weg, maar op de Air blijven ze staan. Ik kan syncen tot het kabeltje opgloeit, maar het meeste blijft dubbel.
Google me suf, maar niets dat ik vind lijkt te werken. Suggesties zijn welkom!
  #73  
Oud 10-11-13, 20:58
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

En heb je ook pas toe gedaan?
Anders alles eraf halen en opnieuw?
  #74  
Oud 10-11-13, 21:08
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

De back-up die ik nu van Air heb heeft die dubbele erin staan. Opnieuw beginnen lijkt daarom geen optie. Ik heb vandaag een App aangeschaft: TuneUp. Schoont iTunes mooi op; alles op de Air blijft hetzelfde.
Op de 5s heb ik eerst sync van muziek uitgezet, sync uitgevoerd, daarna sync weer aangezet. Vervolgens kwam de vraag of alles op de 5s gewist moest worden en gesynchroniseerd met deze bibliotheek. Heb ja gezegd (na een back-up). Eerste indruk is dat de 5s nu schoon is. Ga ik morgen met de Air ook proberen.
Bedankt voor je reactie!
  #75  
Oud 11-11-13, 03:03
ramonromeo ramonromeo is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 1
Standaard Ervaringen iPad Air

Na een week intensief gebruik, kom ik tot de conclusie dat het een geweldig apparaat is. Snel, mooi en licht.
  #76  
Oud 16-11-13, 12:35
mr_ootez mr_ootez is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 49
Standaard

@appleharry

Kijk hier heb je hem, iedereen trouwens
Download iPad Air wallpaper for your iPhone or iPad
  #77  
Oud 16-11-13, 22:20
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Ik heb er net ook een gekocht. Op het eerste oog ziet het er prima uit!
  #78  
Oud 18-11-13, 20:24
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Na een aantal dagen gebruiken: er is backlight bleeding aanwezig in de vorm van ledjes die aan de zijkanten zeer veel licht geven. Het zijn er 5-6.

Hebben meer mensen dit of is het een "normaal" verschijnsel?
  #79  
Oud 18-11-13, 22:11
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Bekijk bericht
Hebben meer mensen dit of is het een "normaal" verschijnsel?
Begin te denken dat 'Shit happens' wel vaker voorkomt dan wenselijk is. Beschouw mezelf tot dusverre als 'iemand met mazzel'. Alles lijkt bij te werken als 'normaal'.
Vandaag wel twee keer een plotseling zwart scherm met een appeltje. Nou ja, mooi logo
  #80  
Oud 19-11-13, 00:26
Silverleaf Silverleaf is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 26
Standaard

Geen hardware rariteiten hier, inmiddels wel een keer of 2 gehad (in 3 weken) dat safari er uit klapte, tijdens snel scrollen op een site als tweakers of synology forum.

Wel vette vingers op het scherm waardoor je zou kunnen denken dat de helderheid niet overal gelijk is op een witte achtergrond, maarja hij wordt dan ook aldoor gebruikt, zelfs tijdens het koken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.