//

Mijn iPad kan geen verbinding krijgen met Wi-Fi, terwijl mijn Iphone dat wel heeft.

Mijn iPad kan geen verbinding krijgen met Wi-Fi, terwijl mijn Iphone dat wel heeft. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad kan geen verbinding krijgen met Wi-Fi, terwijl mijn Iphone dat wel heeft. Ik heb al via "Instellingen/ Algemeen" de netwerkverbindingen hersteld, maar krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-11-13, 22:43
Marina1 Marina1 is offline
• iOS 6.0
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 5
Standaard Mijn iPad kan geen verbinding krijgen met Wi-Fi, terwijl mijn Iphone dat wel heeft.

Mijn iPad kan geen verbinding krijgen met Wi-Fi, terwijl mijn Iphone dat wel heeft. Ik heb al via "Instellingen/ Algemeen" de netwerkverbindingen hersteld, maar krijg daardoor ook geen verbinding.
Wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-13, 00:55
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

En heb je je router al eens uit- en halve minuut later weer aangezet ?
  #3  
Oud 30-11-13, 07:33
Marina1 Marina1 is offline
• iOS 6.0
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 5
Standaard

Ja, dat heb ik al een paar keer gedaan, maar het werkt helaas niet.

Ik heb mijn Ipad meegenomen naar de zaak waar ik werk en daar doet hij het gewoon wel op Wi-Fi.
  #4  
Oud 30-11-13, 10:27
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Misschien beveiliging thuis op Mac adres?
Bij mij werkt Ipad perfect ook thuis.
  #5  
Oud 30-11-13, 15:04
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Welke router en provider heb je ?
  #6  
Oud 30-11-13, 18:59
Marina1 Marina1 is offline
• iOS 6.0
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 5
Standaard

Zojuist heb ik de router zeker wel een minuut uitgezet en toen deed mijn iPad het ineens wel. Had ik toch de voorgaande keren de router te kort uitgezet, Beech43 . Dank je wel voor de tip van een halve minuut, het blijkt dus dat een reset nog veel langer kan duren dan een klein ogenblikje. De Broei, ook bedankt voor de tip.
  #7  
Oud 07-08-16, 22:33
TheMinionBeast TheMinionBeast is offline
 
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2016
Berichten: 7
Standaard

iPhone Heeft 4G ik denk dat je die hebt aangezet, je kan daarvoor naar Netwerk instellingen gaan En Mobile HotSpot aanzetten, Je kan dan Je iPhone Wi-Fi gebruiken op je iPad (Moet je je iPhone wel meenemen) dit geeft natuurlijk wel Meer data koste en gebruik het niet in het buiten land! anders moet je even proberen Force Re-Booten Hoe? 1. Houd de Thuis en de Sluimerknop (Aan/Uit knop) in tot dat je een zwart beeld krijgt 2. Laat Bijde Knopen los 3. Zet je iPad aan 4. Kijk of het nu wel werkt 5. Als deze stappen niet werken kan je even een kijkje hier nemen: How To Do That, Instruction site used by milions
  #8  
Oud 07-08-16, 22:42
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Na 3 jaar het verlossende woord...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ipad heeft wel internet, maar geen verbinding? DJMaarten iPad algemeen 3 19-07-13 23:47
Mijn iPad geeft geen extern geluid mijn iPhone wel! WidoFoto iPad accessoires en onderdelen 0 28-12-12 20:12
ik kan met de ipad 2 geen verbinding maken met mijn wireless. h helenines Wi-Fi 2 21-08-11 21:17
Ik kan geen apps krijgen op mijn iphone met itunes tsiisfamke iPhone Apps 9 03-01-11 22:56
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 20:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:22.