//

IPad start niet meer op na update

IPad start niet meer op na update discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Gister heb ik de IOS7 update gemaakt voor mijn IPad2. Nadat deze was gedownload verscheen het apple tekentje, deze slaat na circa 10/15 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-13, 13:02
finalmatch finalmatch is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 4
Standaard IPad start niet meer op na update

Hallo Allemaal,

Gister heb ik de IOS7 update gemaakt voor mijn IPad2.
Nadat deze was gedownload verscheen het apple tekentje, deze slaat na circa 10/15 minuten weer uit en probeert weer opnieuw op te starten.
Dit heeft hij de gehele nacht gedaan en 's ochtend hopende dat hij het toch weer deed hij nog steeds hetzelfde.
Heb een harde reset gedaan, gebeurde helemaal niets.
Als ik de IPad uit wil zetten komt ook NIET het rode schuifknopje in beeld, ook het aansluiten op Itunes werkt niet want hij herkent deze niet (ook niet met eerst homeknop ingedrukt huoden en daarna stekker erin etc....
Opladen lukt ook niet, als ik de stekker erin doe laad hij niet op maar vraagt wel om de stekker.
KAN IEMAND MIJ HIER HELPEN......
Heb veel spijt dat ik de update heb uitgevoerd, heb in de 2 jaar nooit een probleem ermee gehad
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-13, 13:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Sluit de iPad direct aan op een van de USB-poorten van de Mac. Zet het toestel in DFU mode en voer een herstel uit met iTunes 11.1.3.
  #3  
Oud 14-12-13, 13:12
finalmatch finalmatch is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 4
Standaard

Heb ik al geprobeerd, maar de IPad blijft op appeltje staan, heb ook de power en de homeknop tegelijk ingedrukt.
Daarna de homeknop ingedrukt houdende en dan de stekker in de MAC en daarna in de IPad, vasthouden tot het Itunes logo komt......... maar deze komt niet.
De ipad doet niets, alleen of het apple-logo of het batterij dat leeg is en welke niet oplaad (krijg ook geen ping dat de stekker erin gaat, heb het met 3 verschillende stekkers geprobeerd.
  #4  
Oud 14-12-13, 13:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Het kan zijn dat de accu te diep ontladen is. Sluit de iPad met de originele USB-kabel aan de originele lader aan. Voer dan een harde reset uit. Laat de iPad aan de lader. Na een uurtje zou de iPad dan moeten opstarten.
  #5  
Oud 14-12-13, 14:20
finalmatch finalmatch is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 4
Standaard

Nop,
IPad blijft appeltje geven, bij geforceerde stop slaat hij direct weer aan op appeltje en na 10/15 min slaat hij weer uit en weer aan op appeltje.
IPad is niet meer uit te zetten ziet ook geen schuifstreep om uit te zetten
  #6  
Oud 14-12-13, 15:22
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Heb je de update gedaan terwijl de iPad verbonden was met een stopcontact via de goede lader ?
  #7  
Oud 14-12-13, 16:30
finalmatch finalmatch is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 4
Standaard

Nou opgelost.
Heb er een ander snoer in gedaan, heb hetzelfde gedaan als eerst en nu pakte hij het wel op.
Bedankt voor jullie adviezen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 met jailbreak start niet meer op na update Bananenbennie iPad algemeen 5 07-04-13 19:14
iphone 4s start niet meer op na update Pitufo17 iPhone algemeen 3 05-04-13 20:55
iphone start niet meer op na update en jailbreak mummie42 Jailbreak 4 13-10-11 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:16.