//

Scherm wordt af en toe zwart Ipad mini (2)

Scherm wordt af en toe zwart Ipad mini (2) discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, bij mijn maand oude Ipad mini (retina) valt soms het scherm(<vraagteken krijg ik niet weg :S ) even uit en wordt het zwart met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-12-13, 17:48
TaRainbow TaRainbow is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 4
Standaard Scherm wordt af en toe zwart Ipad mini (2)

Hoi, bij mijn maand oude Ipad mini (retina) valt soms het scherm(<vraagteken krijg ik niet weg :S ) even uit en wordt het zwart met het apple logo, zelfde scherm als bij opstarten. Daarna gaat hij terug naar het homescherm. Volgens mij gebeurt dit vooral bij grotere berekeningen en het gebeurt zo één keer in de drie dagen (ik gebruik hem intensief). Ik heb hier niet zo'n last van maar mijn vraag is: is dit wel redelijk normaal bij intensief gebruik, het gebeurt over het algemeen maar soms, maar als het erger wordt omdat er echt iets mis is wil ik dit natuurlijk voor de garantieperiode melden aan Apple. Iemand ervaringen? thanks
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-13, 18:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is een Springboard crash veroorzaakt door een bug in iOS 7.0.4 of een app die (nog) niet geschikt is voor iOS 7.
  #3  
Oud 19-12-13, 18:07
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TaRainbow Bekijk bericht
Hoi, bij mijn maand oude Ipad mini (retina) valt soms het scherm(<vraagteken krijg ik niet weg :S ) even uit en wordt het zwart met het apple logo, zelfde scherm als bij opstarten. Daarna gaat hij terug naar het homescherm. Volgens mij gebeurt dit vooral bij grotere berekeningen en het gebeurt zo één keer in de drie dagen (ik gebruik hem intensief). Ik heb hier niet zo'n last van maar mijn vraag is: is dit wel redelijk normaal bij intensief gebruik, het gebeurt over het algemeen maar soms, maar als het erger wordt omdat er echt iets mis is wil ik dit natuurlijk voor de garantieperiode melden aan Apple. Iemand ervaringen? thanks
Ten eerste, het vraagteken is er als je informatie wilt inwinnen over dat woord, in dit geval scherm.

Ik heb ook een Mini Retina, deze had ik omgeruild omdat er een dode pixel in zat. Nu gebruik ik hem elke dag intensief en ik heb nog niet ervaren dat hij opnieuw opstart of crasht. Ik raad je aan om je iPad te herstellen via iTunes en geen backup terug te zetten. Met backup zorgt dat voor problemen.

Als je contact gaat opnemen met Apple Support zal je waarschijnlijk hetzelfde horen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 december 2013 om 18:08 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat is een Springboard crash veroorzaakt door een bug in iOS 7.0.4 of een app die (nog) niet geschikt is voor iOS 7.
Als dit dan waar is zou ik graag weten welke app de TS gebruikt voordat de iPad dan crasht. Ik heb hier geen problemen op iOS 7.0.4 op een iPad mini Retina en ook geen problemen op iOS 7.1 beta 2 op mijn iPhone 5S.

Laatst gewijzigd door RWK; 19-12-13 om 19:20.
  #4  
Oud 19-12-13, 18:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht

Als dit dan waar is zou ik graag weten welke app de TS gebruikt voordat de iPad dan crasht.
Dan moet je aan de TS vragen om in de Diagnostics te gaan kijken.
  #5  
Oud 19-12-13, 19:11
laurensvds laurensvds is offline
 
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 9
Standaard

Met mijn ipad Air heb ik dit ook al een paar keer meegemaakt,
Niet dat ik dat zo erg vind, maar normaal is dat wel niet.

ik gebruik mijn ipad bijna hoofdzakelijk om te surfen en e-mails,
zware games gebruik ik niet.

ga mijn ipad eens herstellen via itunes, zoals hierboven wordt verteld.
  #6  
Oud 19-12-13, 19:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensvds Bekijk bericht
Met mijn ipad Air heb ik dit ook al een paar keer meegemaakt,
Ja, ik ook met een iPad Air en ook met een iPhone 5s.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad mini zwart scherm na glas vervangen opie iPad algemeen 0 02-10-13 10:53
iPad Mini, zwart scherm BVL724 iPad algemeen 1 15-02-13 21:53
ipad 2 scherm wordt zwart gerritdina iPad algemeen 0 31-07-12 18:11
ipad 1 - 'wissen' - enkel zwart scherm met aplle logo wordt weergegeven idriees iPad algemeen 0 18-10-11 22:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.