//

Ipad gezondheid batterij

Ipad gezondheid batterij discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag de ipad 4 gejailbreakt en BatteryLogger Pro geïnstalleerd. Waar ik van schrok is dat de health nog 93% is terwijl sommigen (timosha) dit percentage ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-12-13, 00:55
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard Ipad gezondheid batterij

Vandaag de ipad 4 gejailbreakt en BatteryLogger Pro geïnstalleerd. Waar ik van schrok is dat de health nog 93% is terwijl sommigen (timosha) dit percentage pas na jaren hebben. De ipad is pas een half jaar oud en is altijd netjes gebruikt. Moet ik me zorgen maken? Verder gaat de ipad gewoon lekker lang mee, dus daar niet van. Maar ik weet hoe het is om na een paar jaar een échte kapotte accu te hebben en dat je hem dan niet zomaar kan vervangen (iPod touch is gesoldeerd)

image.jpg

Edit: de batterij heeft trouwens 52 cycles gehad. Dat is dus nog niet erg veel. En die oplader is geen 26 Ampère hoor, dat is gewoon de USB charger Plus poort van mijn Asus laptop die dat kennelijk niet normaal aangeeft.
__________________
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) ->
iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-12-13, 12:03
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

26 A ? Dat is bijna genoeg voor een startmotor
  #3  
Oud 23-12-13, 12:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 Bekijk bericht
Waar ik van schrok is dat de health nog 93% is terwijl sommigen (timosha) dit percentage pas na jaren hebben.
Wat moet men daar nu op antwoorden? Een halfbakken jailbreak. Een app die nog niet aangepast is voor iOS 7. De UCB (Universal Charger Bus) van een Asus Windows sleeptop die 26 A laadstroom levert. Of is het toch een USB (Universal Serial Bus)?

Ik denk dat het antwoord is: GIGO (Garbage In, Garbage Out). Succes verder.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 23-12-13 om 12:50. Reden: Taelvauten
  #4  
Oud 23-12-13, 12:28
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

LOL ja ik geloof ook nooit dat die laptop überhaupt zoveel stroom over die USB-poort kan geven. Eerder een typo in een textfile op de pc die aangeeft wat de USB-poort allemaal kan

En ja: we hebben op de hogeschool geprobeerd om een Arduino-robot erop aan te sluiten maar die reed niet harder omdat die 'boost' charge alleen werkt als een iPad wordt herkend onder Windows.

ONTOPIC: is de batterij verder OK? -- Laat maar, ik zie dat ik gewoon nog even moet wachten totdat alles voor iOS 7 jailbreak is geoptimaliseerd.
Reageren

Labels
accu, batterylogger, health, ipad



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:14.