//

Ipad intern geheugen

Ipad intern geheugen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi De ipad heeft opslag en intern geheugen. Maar waar is dat interne geheugen eigenlijk voor? Ik verwacht dat het dingen in het geheugen opslaat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-12-13, 12:35
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard Ipad intern geheugen

Hoi

De ipad heeft opslag en intern geheugen. Maar waar is dat interne geheugen eigenlijk voor?

Ik verwacht dat het dingen in het geheugen opslaat zodat het sneller weer opgevraagd kan worden. Echter met mijn ipad 3 +7.01 kan ik in safari niet meer dan 1 tabblad "open" houden. Ofwel, ik open nog een tabblad, laad een pagina en ga terug naar de vorige dan moet die opnieuw geladen worden. Dit is dus mega onhandig vooral als je data kopieert van een andere pagina etc. Want na het herladen is het eerdere ingevoerde data weer foetsie.
Dit geldt dus ook voor even swappen naar een andere app. Kom ik terug dan worden de pagina's opnieuw geladen. Dit gebeurt in zowel Safari als in Chrome.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-12-13, 12:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door callous Bekijk bericht
Hoi
De ipad heeft opslag en intern geheugen. Maar waar is dat interne geheugen eigenlijk voor?
Het intern geheugen is het werkgeheugen, net zoals op jouw Windows computer. In het werkgeheugen draaien de systeem processen en geopende apps, net zoals op jouw Windows computer.
  #3  
Oud 27-12-13, 17:13
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard

het antwoord had ik zelf al gegeven... maar het gaat mij juist om mijn probleem... je verwacht dat je dus meerdere tabs ècht tegelijk open kunt houden maar in de praktijk dus niet... dus... het geheugen heeft geen functie, blijkbaar.
  #4  
Oud 27-12-13, 17:23
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door callous Bekijk bericht
je verwacht dat je dus meerdere tabs ècht tegelijk open kunt houden maar in de praktijk dus niet...
Op jou iPad werkt het dus niet.
  #5  
Oud 27-12-13, 18:02
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard

nee, volgens mij niet.
ik voel me ook flink genaaid met de ipad 3, volgens mij de slechtste ipad ever.
ik type zelfs sneller dan dat ding kan... hij hakt erover... waardoor ik steeds typfouten maak en dus moet herstellen.
Maar het geheugen werkt naar mijn mening niet zoals het zou moeten. Maar als het stuk zou zijn, denk ik dat de uitwerking wel heel anders zou zijn dan simpelweg niet doen wat het zou moeten doen.
  #6  
Oud 27-12-13, 18:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door callous Bekijk bericht
Maar het geheugen werkt naar mijn mening niet zoals het zou moeten.
Als het geheugen niet werkt zoals het moet dan is dat een hardware fout. In de Diagnostics staan dan CRC fouten. Als het een hardware fout is dan kan je garantie claimen.
  #7  
Oud 27-12-13, 18:51
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard

zie nergens crc errors... maar ik betwijfel of het geheugen wel defect is... maar ja, hoe kom je er orecies achter?
en sja, apple en garantie... dan ben ik hem ook nog eens een tijd kwijt... met al mijn data erop... not my cup of tea.

een live diagnose programma draaien zal wel weer niet mogelijk zijn, lijkt mij.
  #8  
Oud 27-12-13, 18:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door callous Bekijk bericht
een live diagnose programma draaien zal wel weer niet mogelijk zijn, lijkt mij.
Bij het opstarten van de iPad wordt er een soort POST (om in Windowstaal te blijven) gebruikt.

Als er geen CRC errors in de Diagnostiscs staan is er geen probleem met het werkgeheugen. Voor het overige denk ik dat jij de functionaliteit van Mobile Safari en de werkwijze van het werkgeheugen door mekaar aan het halen bent. Succes verder.
  #9  
Oud 27-12-13, 21:13
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door callous Bekijk bericht
nee, volgens mij niet.
ik voel me ook flink genaaid met de ipad 3, volgens mij de slechtste ipad ever.
ik type zelfs sneller dan dat ding kan... hij hakt erover... waardoor ik steeds typfouten maak en dus moet herstellen.
Maar het geheugen werkt naar mijn mening niet zoals het zou moeten. Maar als het stuk zou zijn, denk ik dat de uitwerking wel heel anders zou zijn dan simpelweg niet doen wat het zou moeten doen.
Beetje kort door de bocht om de iPad3 de slechtste ever te noemen. Ik heb ook een iPad 3, maar nog nooit het probleem ervaren wat jij hebt. Buiten dat, is de iPad 3 dus vanzelfsprekend ook wat beter dan de 2 en de eerste iPad, anders maken ze geen nieuwe generatie
Dit is dus ook niet direct een iPad 3 probleem, maar kan eerder van hardware matige aard zijn, zoals reeds aangegeven.

Beetje off-topic, excuses daarvoor
  #10  
Oud 28-12-13, 03:18
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard

ipad 3 heeft maar 4 maanden in de winkel gelegen en toen kwam de 4 al... puur en alleen omdat de ipad 3 niet in staat was om het retina scherm aan te kunnen... dat had apple zelf ook al door
  #11  
Oud 28-12-13, 11:46
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Beetje onzinnig dit topic. .

Je stelt een vraag maar blijkbaar heb je je antwoord al klaar .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarschuwing, intern geheugen AppleTV bijna vol! bassmanjunior Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 7 24-07-12 11:48
intern geheugen apple tv 2 sentinaal Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 05-02-12 20:00
intern geheugen iphone kopiëren naar ander iPhone met Diskaid proXify iPhone algemeen 1 18-02-10 02:01
intern geheugen steeds kleiner na jailbreak adam1411 Archief 2 23-09-08 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:59.