//

Ipad op tv aansluiten

Ipad op tv aansluiten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn ipad via een adapter op de tv aangesloten. Vanaf de adapter kan ik met een HDMI kabel naar mijn tv. Na aansluiten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-02-14, 12:25
Johnvdjagt Johnvdjagt is offline
• iOS 2.0.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 2
Standaard Ipad op tv aansluiten

Ik heb mijn ipad via een adapter op de tv aangesloten. Vanaf de adapter kan ik met een HDMI kabel naar mijn tv. Na aansluiten is het beeld en geluid (films) prima. Helaas valt na enkele minuten het beeld en geluid weg en gaat de film automatisch in de pauze stand. Je kunt hem weer opstarten maar na een paar minuten gebeurt hetzelfde na enige tijd bevriest het beeld en kan er niet meer worden gedaan, behalve opnieuw opstarten. Het vreemde is dat wanneer ik hetzelfde doe met de iPhone dit probleem niet optreedt. Het heeft niets te maken met de slaapstand instellingen op de ipad.
Iemand een tip?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-02-14, 13:08
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

is het de originele adapter van Apple?

Zo niet, dan heb je daar je antwoord.
  #3  
Oud 06-02-14, 15:00
Johnvdjagt Johnvdjagt is offline
• iOS 2.0.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 2
Standaard

Ja hoor originele (dure) adapter van Apple
  #4  
Oud 06-02-14, 15:45
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

iPad 1, en zeker met deze firmware, kan geen 1080p afspelen. Zijn je video's te "high tech" ?
  #5  
Oud 14-04-14, 15:42
mvhmvhmvh mvhmvhmvh is offline
• iOS 7.0.6
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 1
Standaard

Ik heb mijn Ipad aangesloten op mijn tv (die is van Sony, niet van Apple). Nou zie ik op mijn Ipad dat er een hdmi kabel in zit (instellingen>algemeen>info en dan helemaal onderaan), maar toch heb ik geen beeld op de tv. Iemand een idee wat het kan zijn?
  #6  
Oud 31-07-14, 22:37
anita93 anita93 is offline
• iOS 7.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 1
Standaard

Ik heb daar ook een probleem bij, ik sluit alles gewoon aan maar op tv gebeurd er niets als ik naar HDMI ga. Iemand enig idee?
  #7  
Oud 31-07-14, 23:42
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvhmvhmvh Bekijk bericht
Ik heb mijn Ipad aangesloten op mijn tv (die is van Sony, niet van Apple). Nou zie ik op mijn Ipad dat er een hdmi kabel in zit (instellingen>algemeen>info en dan helemaal onderaan), maar toch heb ik geen beeld op de tv. Iemand een idee wat het kan zijn?
Ik gebruik dezelfde opstelling als jou(ook apple-sony),je moet op je tv je source op de poort zetten waar je hdmi in zit hdmi1 of hdmi2 en dan heb je gewoon je ipad op je beeld

grtz,Flip

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 juli 2014 om 23:45 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnvdjagt Bekijk bericht
Ik heb mijn ipad via een adapter op de tv aangesloten. Vanaf de adapter kan ik met een HDMI kabel naar mijn tv. Na aansluiten is het beeld en geluid (films) prima. Helaas valt na enkele minuten het beeld en geluid weg en gaat de film automatisch in de pauze stand. Je kunt hem weer opstarten maar na een paar minuten gebeurt hetzelfde na enige tijd bevriest het beeld en kan er niet meer worden gedaan, behalve opnieuw opstarten. Het vreemde is dat wanneer ik hetzelfde doe met de iPhone dit probleem niet optreedt. Het heeft niets te maken met de slaapstand instellingen op de ipad.
Iemand een tip?
zijn het gewoon films uit de appstore of gebruik je een app zoals vlc player/Av player
Of gebruik xbmc/moviebox
Een beetje meer info,zoals ik in mijn vorige post al zei ik heb ook deze opstelling en gebruik xbmc en moviebox en deze problemen heb ik nog nooit gehad

grtz,Flip
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muis aansluiten op iPad jvdommelen iPad accessoires en onderdelen 18 29-12-14 13:32
Navigatieset aansluiten op IPAD-2 octaafvandenheuvel iPad algemeen 4 20-06-13 22:40
iPad aansluiten Ouwhoer iPad algemeen 2 19-04-12 20:29
iPad aansluiten op tv houtsie iPad algemeen 3 21-06-11 22:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:47.