//

Ipad air 16gb model waarvan maar 10gb beschikbaar

Ipad air 16gb model waarvan maar 10gb beschikbaar discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Leden, Ik heb vanmiddag een ipad air 16gb gekocht en nu zag ik bij capaciteit 12.8gb staan en bij beschikbaar 10gb. Ik wist van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-03-14, 22:26
Wiebstar Wiebstar is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 27
Standaard Ipad air 16gb model waarvan maar 10gb beschikbaar

Beste Leden,

Ik heb vanmiddag een ipad air 16gb gekocht en nu zag ik bij capaciteit 12.8gb staan en bij beschikbaar 10gb. Ik wist van te voren al wel dat je nooit 16 ging krijgen dus ik verwachte dan ook bij capaciteit 16gb te zien staan en bij beschikbaar zo rond de 12 a 13. Dit kan niet kloppen toch, 6gb weg. Heb 2 screenshots als bijlage gedaan. Eentje waarbij er nog niks opstond en bij de tweede stonden er twee spellen op, de screenshots die ik nu mee stuur en wat andere kleine dingen zoals mail etc. Bij de tweede foto zie je ook staan 9.8gb vrij en 3.1gb in gebruik. Misschien zie ik iets over het hoofd of stel ik nu gewoon een hele domme vraag maar ik snap het gewoon even niet en hoop dat iemand hier duidelijkheid kan scheppen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foto.jpg‎ (33,6 KB, 26x gelezen)
Bestandstype: jpg foto-2.jpg‎ (37,8 KB, 19x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-14, 00:51
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Ik heb een 32 GB iPad, capaciteit 27,8 GB. Het is niet anders.
  #3  
Oud 23-03-14, 02:17
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Soms is t niet anders.
Je kunt echter ruimte vrij maken door de ipad aan je pc/laptop te hangen en in itunes, te kiezen voor "Aangekochte onderdelen overzetten". Simpel gezegd: daarmee verplaats je de gedownloade programmbestanden naar de pc/laptop.
  #4  
Oud 23-03-14, 08:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiebstar Bekijk bericht
Misschien zie ik iets over het hoofd of stel ik nu gewoon een hele domme vraag maar ik snap het gewoon even niet en hoop dat iemand hier duidelijkheid kan scheppen
Ja, je ziet iets over het hoofd. Je ziet dat cijfer "1" bij Instellingen over het hoofd.

Je gebruikt iOS 7.0.4 en ondertussen heeft de iPad waarschijnlijk al de update van iOS 7.1 (gedeeltelijk) gedownload. Die update neemt ook ruimte in. Synchroniseer die iPad met iTunes, let op het woord "synchroniseren". Voer dan de update met iTunes uit. Tijdens de iTunes update wordt er een nieuw disk image (ramdisk) op de iPad gezet.
  #5  
Oud 23-03-14, 10:59
Wiebstar Wiebstar is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 27
Standaard

@ beech43

Zo zonde eigenlijk

@ rav3n

Wat houdt dat precies in dan, welke programma bestanden worden dan overgezet? Geen games enzo neem ik aan aangezien je toch juist op je apparaat wil hebben staan?

@ timosha

Oké maar als ik die update installeer dan krijg ik er niet opeens weer ruimte bij toch? Of bedoel je te zeggen dat die update gewoon veel ruimte in beslag neemt? En is er een reden waarom ik goed moet letten op het woord synchroniseren?

Iig al bedankt voor de snelle reacties mensen. Top!
  #6  
Oud 23-03-14, 11:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiebstar Bekijk bericht
En is er een reden waarom ik goed moet letten op het woord synchroniseren?
Omdat "synchroniseren" niet hetzelfde is als een manuele backup maken. Tijdens een synchronisatie wordt er ook een backup gemaakt. Tevens wordt alle content van de iPad gesynchroniseerd met iTunes. iTunes weet dan wat er allemaal op de iPad staat. Als je ooit moet herstellen gaat iTunes na het herstel alle content terug synchroniseren naar de iPad.

En telkens als je synchroniseert met iTunes wordt er een incrementele backup gemaakt met de wijzigingen tov. van de vorige synchronisatie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad Air 16GB Wi-Fi+4G Sprint scoop1 Koopinformatie USA 2 02-11-13 17:07
Ipad abbo verhogen naar 10gb waalboer Vodafone 0 22-12-12 22:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:31.