//

Computer blokkeerde tijdens installatie iOS 7.1 op iPad

Computer blokkeerde tijdens installatie iOS 7.1 op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Problemen met iPad De iPad blijft vragen om verbonden te zijn met iTunes op de pc. Maar die installatie is afgebroken doordat de pc blokkeerde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-14, 12:47
Ver$uZ Motorsport Ver$uZ Motorsport is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 74
Standaard Computer blokkeerde tijdens installatie iOS 7.1 op iPad

Problemen met iPad

De iPad blijft vragen om verbonden te zijn met iTunes op de pc. Maar die installatie is afgebroken doordat de pc blokkeerde

Wat nu
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-03-14, 12:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zet die iPad in DFU mode en voer een herstel uit met de allerlaatste versie van iTunes.
  #3  
Oud 31-03-14, 12:57
Ver$uZ Motorsport Ver$uZ Motorsport is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Zet die iPad in DFU mode en voer een herstel uit met de allerlaatste versie van iTunes.
Probleem is dat ik net de vorige reservekopies heb verwijdert en de iPad op scherm vraagt voor stekker in te steken met iTunes...
Ik wou van alles nieuwe kopies maken als dit gebeurde

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 maart 2014 om 12:04 ----------

Ik heb de reservekopies kunnen weerhalen. Maar de iPad doet niets als die aan iTunes hangt
  #4  
Oud 31-03-14, 13:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ver$uZ Motorsport Bekijk bericht
Ik wou van alles nieuwe kopies maken als dit gebeurde
Ja, dat heb ik in jouw ander topic gelezen. Je moet nooit je oude schoenen weggooien voor de nieuwe zijn ingelopen.

Je kan proberen om met TinyUmbrella die iPad uit Recovery Mode te halen. Misschien lukt het en dan kan je eerst een nieuwe backup maken alvorens iOS 7.1 te installeren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foutmelding tijdens installatie iOS5, ik geraak niet meer in mijn iPhone!! LeXuSbe iPhone algemeen 0 20-10-11 19:31
computer gecrashed tijdens installeren nieuwe i-tunes versie iphonye iPhone algemeen 0 13-10-11 11:32
iPhone 3g 3.1.3 Crash tijdens installatie blacksn0w Siburt iPhone algemeen 5 02-08-10 12:22
Windows: Itunes blijft hangen tijdens installatie iBroek iTunes 0 25-07-10 11:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:00.