//

Hoe kan op iPad beeld worden opgenomen en worden geplaatst op YouTube

Hoe kan op iPad beeld worden opgenomen en worden geplaatst op YouTube discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, mijn zoontje vraagt nu en dan om het beeld van zijn iPad te filmen met een camera terwijl hij een "game" aan het spelen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-04-14, 09:13
kurveekyl kurveekyl is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Question Hoe kan op iPad beeld worden opgenomen en worden geplaatst op YouTube

Hello,
mijn zoontje vraagt nu en dan om het beeld van zijn iPad te filmen met een camera terwijl hij een "game" aan het spelen is. Het doel is om dit op YouTube te plaatsen zodanig dat zijn vriendjes bij hen thuis dit kunnen bekijken.
Is wel een vervelende zaak om telkens met een video camera zijn iPad te filmen. Is er geen betere manier om dit zonder video camera uit te voeren?
Bedankt voor de hulp...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-04-14, 12:06
Appleuser Appleuser is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 53
Standaard

Ik gebruikte vroeger 'display recorder' dit is naar mijn weten 1 van de betere schermopname apps die er zijn en werkt op ipad, ipod en iphone.

BELANGRIJK: helaas moet je een gejailbreaked idevice hebben om deze app te kunnen downloaden.

Als er geen jailbreak op zit weet ik helaas niet welke app hier goed voor is....

Laatst gewijzigd door wouter1981; 22-04-14 om 09:04. Reden: illegale aanbieding verwijderd
  #3  
Oud 18-04-14, 12:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Appleuser Bekijk bericht
Als de ipad van je zoontje een jailbreak heeft kijk deze video om te zien hoe je het gratis download:
Waarom moet Display Recoder van Ryan Petrich gestolen worden uit een obscure dievenrepo? Waarom die fijne app niet kopen ,voor ocharme 4,99 $, uit de standaard Cydia repo?
  #4  
Oud 18-04-14, 12:51
kurveekyl kurveekyl is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard

Bedankt voor de reacties, tja van die jailbreak en dergelijke ken ik niet, klinkt niet al te legaal denk ik. @Timosha, waar zou ik die versie kunnen aankopen, zie dat je hier spreekt van 4,99$, dus niet in Europa te krijgen dan?
Bedankt bij voorbaat...
  #5  
Oud 18-04-14, 12:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kurveekyl Bekijk bericht
@Timosha, waar zou ik die versie kunnen aankopen, zie dat je hier spreekt van 4,99$, dus niet in Europa te krijgen dan?
Die prachtige app is helaas alleen te gebruiken met een jailbreak. Die zal je dus niet in de Apple App Store vinden.
  #6  
Oud 18-04-14, 12:53
Appleuser Appleuser is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Waarom die fijne app niet kopen ,voor ocharme 4,99 $, uit de standaard Cydia repo?
Ik bied alleen de mogelijkheid om de app eerst gratis te downloaden, immers is het wel fijn om een product te kunnen testen voor je het daadwerkelijk aanschaft. Dit is hoe ik het meestal doe, ik ben hier niet om piraterij te promoten.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 april 2014 om 13:10 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kurveekyl Bekijk bericht
Bedankt voor de reacties, tja van die jailbreak en dergelijke ken ik niet, klinkt niet al te legaal denk ik.
https://www.youtube.com/watch?v=CSNfhLKNWFY

Misschien heb je wat aan dit filmpje, ik heb even gekeken en het werkt voor windows (xp niet). Hier heb je geen jailbreak voor nodig, wel een werkende computer die je tegelijkertijd met de ipad kan gebruiken. je hebt een 7 dagen trial, daarna moet je betalen. Zo kan je wel testen of het wat is.

Hiernaast moet je nog een programma hebben waarmee je het scherm van je computer kan filmen aangezien deze feature er nog niet is voor windows.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 april 2014 om 13:18 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Appleuser Bekijk bericht
Hiernaast moet je nog een programma hebben waarmee je het scherm van je computer kan filmen aangezien deze feature er nog niet is voor windows.
Top 5 Free Screen Recording Softwares For Windows

Laatst gewijzigd door Appleuser; 18-04-14 om 13:14.
  #7  
Oud 18-04-14, 13:24
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Standaard

Ik heb hier nog wat gevonden mis kun je er wat mee kijk ook naar link 2. Die is het belangrijkst. Dit kan allemaal zonder JB.

Link1 :https://discussions.apple.com/thread/5872714

Link2 :Emu4iOS - Emulators For iOS
__________________
iPhone 7 32 GB zwart / Apple Watch 4 Nike+ Aluminium 44mn

Laatst gewijzigd door niven10; 18-04-14 om 13:26. Reden: EDIT
  #8  
Oud 04-05-14, 20:39
HooijmansNL's schermafbeelding
HooijmansNL HooijmansNL is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Boxtel
Berichten: 131
Standaard

Het is vrij makkelijk om je iPad scherm op een Mac scherm weer te geven via AirPlay, maar Windows is volgens mij een heel ander verhaal.
__________________
Stay Hungry ... Stay Foolish
  #9  
Oud 06-05-14, 23:18
Lucasvn's schermafbeelding
Lucasvn Lucasvn is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Locatie: Etten-leur
Berichten: 101
Standaard

Lijkt mij wel interessant ik zou het ook wel willen weten haha
__________________
Once Apple, always Apple
  #10  
Oud 07-05-14, 15:42
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Kijk eens, opgelost!

AirServer - The Most Advanced AirPlay Receiver for Mac and PC

Je kan je iPad scherm doorsturen via AirPlay naar je PC of MAC, dit kan je ook direct opnemen via de app. Vervolgens uploaden naar YouTube en je bent klaar.
__________________
iPod, iPhone, iPad, iMac & AppleTV
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Alle apps worden op iphone geplaatst... manijack iTunes 4 14-02-13 00:00
Imessage berichten worden in Hotmail geplaatst iPhone4S1988 iPhone algemeen 3 02-07-12 14:41
iPhone 1e gen.: Itunes blijft in beeld. Gebeld worden kan gewoon? Rubske Unlock 0 26-09-11 18:44
geluidicoon blijft in beeld staan en kan niet zachter gezet worden. gon1234abcd iPhone algemeen 10 19-08-09 08:41
beeld blijft zwart kan wel gebeld worden basset iPhone algemeen 2 13-01-09 14:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:32.