//

ipad opeens niet meer herkent op pc

ipad opeens niet meer herkent op pc discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal. ooit in het verleden dit probleem ervren, maar weet de oplossing niet meer Ik heb mijn ipad pas geleden nog op pc aangesloten. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-14, 23:04
Davea Davea is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 29
Standaard ipad opeens niet meer herkent op pc

Hoi allemaal.

ooit in het verleden dit probleem ervren, maar weet de oplossing niet meer
Ik heb mijn ipad pas geleden nog op pc aangesloten. Dit om hem te synchroniseren etc. In de tussentijd geen apps geinstalleerd. Ook niet op de pc

Maar nu ik hem weer wil aansluiten op de pc, geen enkele reactie. Geen melding op mijn ipadscherm dat hij niet kan opladen, of opladen uit. Geen geluid dat hij verbinding maakt met de pc. Ook geen foutmelding.

kortom. 0,0

nu sluit ik een van de andere ipads aan op deze pc en ook niks. Geen herkenning. Dit is toch opmerkelijk? zodra ik hem aansluit op de oplader die in het stopcontact zit, gaat hij direct opladen met dezelfde usb kabel, welke ik ook gebruik om hem aan de pc te koppelen.

Apple mobile device staat netjes geinstalleerd zag ik.
Itunes is geupdate naar de laatste versie. Alles lijkt in orde, maar van het een op andere moment negeert hij de ipads volkomen. Dit terwijl ik de vorige keer, tijdens de melding "vertrouw dit apparaat "op vertrouwen, heb geklikt.

Nadat ik de vorige keer mijn ipad succesvol heb aangesloten, heb ik de pc gewoon uitgezet. Nu weer aangezet, en kennelijk is er dus is iets "opmerkelijks "gebeurdt. het zal vast weer iets onbenulligs zijn, maar irritant is het zeker. Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-14, 09:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je Windows gebruikt dan kijk eens in het onderstaande topic:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post963134
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PC ITunes herkent mijn IPad en Iphone niet meer. peggycastle iPad algemeen 1 19-08-13 10:42
iPad is geblokkeerd -verbind met iTunes maar computer herkent niet meer! olmez iPad algemeen 6 14-07-12 19:44
Mac OS X: Calibre herkent iPad en iPhone niet meer Serena Desktop-applicaties 5 11-02-12 23:26
Ipad 2 herkent simkaart niet meer saiyan iPad algemeen 1 04-02-12 17:01
Ipad herkent Wi-Fi niet meer peter1313 Wi-Fi 1 14-09-11 23:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:16.