//

Imessage tegelijk op twee apple id's

Imessage tegelijk op twee apple id's discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onze zoon heeft een ipad mini gekregen, om alles gescheiden te houden heb ik maar een aparte apple id aangemaakt voor hem. Het probleem is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-07-14, 21:13
JVersluis JVersluis is offline
 
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 1
Standaard Imessage tegelijk op twee apple id's

Onze zoon heeft een ipad mini gekregen, om alles gescheiden te houden heb ik maar een aparte apple id aangemaakt voor hem.
Het probleem is nu dat we een beetje controle willen houden wat er allemaal verstuurd wordt met imessage naar zijn klas genootjes.
Ik zou graag willen dat wat hij verstuurd en ontvangt ook op mijn ipad binnen komt.
Ik kan echter zijn e-mail adres niet toevoegen aan mijn imesage, de melding komt dat dit e-mail adres al aan een ander acount is gekoppeld.
Wie weet er nog een ander manier om dit op te lossen.

Groet,

J.Versluis
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-07-14, 00:02
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Je moet:
1. Een nieuwe alias creëren voor hem in je iCloud Mail instellingen (vraag hem evt. wat hij wilt)
2. Je eigen Apple ID inloggen op zijn iPad mini via het Berichten > iMessage paneel van Instellingen
3. Enkel de nieuwe alias selecteren op zijn iPad voor zowel ontvangen als verzenden
4. Beperkingen inschakelen met een voor je zoon onbekende code en wijzigingen voor Accounts uitschakelen

Done.

PS. Je kunt bij iCloud Mail zijn alias uitschakelen, zodat deze niet voor mail gebruikt wordt en je dus geen e-mails ontvangt.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:14.