//

Kan geen spel meer spelen,kan zoek mijn ipad niet gebruikens

Kan geen spel meer spelen,kan zoek mijn ipad niet gebruikens discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Speel al lang township,nu kan ik hem niet meer starten,heb alls proef candy crush er af gehaald en wil hem op nieuw instaleren maar dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-08-14, 13:24
Xanthe Xanthe is offline
 
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 88
Standaard Kan geen spel meer spelen,kan zoek mijn ipad niet gebruikens

Speel al lang township,nu kan ik hem niet meer starten,heb alls proef candy crush er af gehaald en wil hem op nieuw instaleren maar dat gaat niet,anders had ik dat ook zo bij township gedaan,en de app zoek mijn IPad doet het ook niet!!!!!Help
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-08-14, 13:29
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Ik zou even van iOS 5.0.1 af gaan en updaten naar iOS 7.1.2. Mocht je al de laatste iOS versie hebben (werk je profiel even bij) moet je een harde reset proberen.
__________________
Daniel
  #3  
Oud 05-08-14, 13:58
Xanthe Xanthe is offline
 
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 88
Standaard Vind mijn IPad doet het niet,spellen doen het nu weer wel!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthe Bekijk bericht
Speel al lang township,nu kan ik hem niet meer starten,heb alls proef candy crush er af gehaald en wil hem op nieuw instaleren maar dat gaat niet,anders had ik dat ook zo bij township gedaan,en de app zoek mijn IPad doet het ook niet!!!!!Help
heb de IPad uitgeschakeld door op beide knoppen te drukken,spellen doen het weer ,alleen zoek mijn IPad doet het nog niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 augustus 2014 om 14:02 ----------

Hallo Daniel,heb het uit gevoerd,de spellen doen het weer,allleen zoek mijn Ipad doet het nog niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan 'Zoek mijn iPhone" niet uitzetten. Jieve iPhone algemeen 10 29-09-13 21:25
Kan mijn simkaart niet meer ontgrendelen op mijn iPad Guest-20161104111522 iPad algemeen 12 29-06-13 17:17
Zoek mijn Iphone/kan niet naar mezelf bellen berlinwedding iPhone algemeen 2 07-12-11 20:21
kan een gekocht spel niet meer overzetten op iphone Ewoudhendriks iPhone algemeen 0 11-04-11 22:13
Na het synchroniseren kan ik de spelletjes niet meer spelen lunasol iTunes 7 21-08-09 12:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:14.