//

iPad 3 overleden? Batterij?

iPad 3 overleden? Batterij? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Het vermoeden had ik al de laatste paar dagen, maar zojuist de bevestiging gekregen. Onze iPad (3e generatie) doet niet meer? Gisteravond opgeladen tot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-08-14, 09:16
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard iPad 3 overleden? Batterij?

Goedemorgen,

Het vermoeden had ik al de laatste paar dagen, maar zojuist de bevestiging gekregen. Onze iPad (3e generatie) doet niet meer? Gisteravond opgeladen tot 100% en nu helemaal leeg.

De laatste dagen zette ik hem overdag al op vliegtuigmodus om te besparen, zodat mijn dochters hem wel kunnen gebruiken als ze thuiskomen voor spelletjes etc..Dat is nu juist het trieste. De iPas is meer voor mijn 2 meiden, dan voor mijzelf en nu is hij stuk?

Heb alles van Apple thuis, MacBook Pro, iPhone, Apple TV, iPad, gewoon omdat ik spul wil hebben dat altijd werkt, maar dit valt mij zwaar tegen. Garantie is zeker 2 jaar, dus daar is hij al buiten helaas. Komt het gewoon neer op een nieuwe kopen? Dat ik dus een levensverwachting mag verwachten van goed 2 jaar op een product van 500,- euro?

Ik heb hem gekocht bij de iCentre in Assen en hier in de buurt zit geen Apple store helaas. Wat voor advies kunnen jullie mij geven? Als ik dan al een nieuwe moet halen, zie ik door de bomen het bos ook niet meer…iPad air, Ipad mini, iPad Retina, komt er zeer binnenkort een nieuwe uit? Hij wordt gebruikt voor surfen door mij en voor spelletjes door mijn 2 dochters (3 en 5 jaar oud)

Alvast bedankt voor jullie advies!!
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-08-14, 09:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Die iPad heeft meerdere Lithium-Polymer cellen. Probeer eerst eens om het accupack te kalibreren/balanceren:

De batterij van je iPhone of iPad kalibreren voor een betere batterijduur | appletips
  #3  
Oud 30-08-14, 10:54
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Thanx Timosha,

Heb zojuist eerst even herstel gedaan en geconfigureerd als nieuwe iPad..Mocht ook wel een keer, die opschoning…Ik kijk dit even aan en ga dan zeker ook even de batterij kalibreren..

We hopen dat het hiermee is opgelost..(er liggen centjes opzij voor de iPhone 6, maar nog niet voor een nieuwe iPad..;-)))))
  #4  
Oud 01-09-14, 01:35
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

Mijn tip: ipad 1, dat is een rots.
Er wordt mee gegooid, gevallen, op gemorst, op getrapt, 1 miljoen keer harde reset gedaan, van de trap gelazerd, van de fiets gevallen, (even afkloppen), dat ding is van Krypton gemaakt (mijn kleine superman is er trots op)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G overleden? Dreissen iPhone algemeen 9 21-08-11 22:28
Help!!!! Iphone overleden sammie82 iPhone algemeen 4 06-07-10 20:50
HELP! Iphone is overleden Marccus Archief 0 23-12-07 00:03
Iphone overleden erwin78 Unlock [archief] 5 02-12-07 23:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:24.