//

Niet akkoord kunnen gaan met de nieuwe voorwaarden

Niet akkoord kunnen gaan met de nieuwe voorwaarden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal,, Enige tijd geleden werd ik als klant niet bepaald gemotiveerd om mijn apps voortaan netjes in de appstore te kopen, daar een aankoop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-09-14, 11:40
Davea Davea is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 29
Standaard Niet akkoord kunnen gaan met de nieuwe voorwaarden

Hoi allemaal,,

Enige tijd geleden werd ik als klant niet bepaald gemotiveerd om mijn apps voortaan netjes in de appstore te kopen, daar een aankoop van mij een soort scam bleek te zijn.

Nu wil ik een keer iets kopen, krijg ik na het inloggen een scherm dat ik akkoord moet gaan met de nieuwe voorwaarden. Met een knopje 'annuleren' en 'akkkoord' . Zie de bijlage in dit bericht.

Bij akkoord krijg je een scherm geopend met ( is althans de bedoeling) daarin de inhoud van het bericht. Echter blijft het wit bij mij. Hoevaak ik ook opnieuw probeer, constant komt dit lege scherm terug. Moet ik nu weer een computer hebben om dit te omzeilen? Als dat zo is dan buig ik wel weer af naar een alternatieve bron. Daar heb ik nog nooit gezeur gehad. Opzich al opmerkelijk.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1740.jpg‎ (29,4 KB, 10x gelezen)

Laatst gewijzigd door Davea; 19-09-14 om 12:38.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe algemene voorwaarden Ine12345 iPhone algemeen 2 19-01-12 18:51
Voorwaarden T-mobile verander maar niet kunnen beeindigen Tqam Odido (T-Mobile) 96 08-06-10 20:49
Niet kunnen bellen na gebruik nieuwe earphones efvie iPhone algemeen 7 06-11-09 17:55
Nieuwe appstore voorwaarden pdreissen iPhone algemeen 4 18-06-09 00:43
mensen die naar vs gaan, een aan 1.1.2 kunnen geraken cederique Koopinformatie Nederland 2 21-01-08 18:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:20.