//

iPad 2 traag en Facebook loopt vast na update naar iOS8

iPad 2 traag en Facebook loopt vast na update naar iOS8 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple geeft de ontwikkelaars zat tijd om hun apps aan te passen d.m.v. beta versies van iOS die alleen beschikbaar is voor ontwikkelaars. Alleen kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 01-10-14, 10:58
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard

Apple geeft de ontwikkelaars zat tijd om hun apps aan te passen d.m.v. beta versies van iOS die alleen beschikbaar is voor ontwikkelaars. Alleen kan Apple niet eeuwig wachten tot iedereen alles geüpdatet heeft, dat snap jij ook wel.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 01-10-14, 13:00
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mischa72 Bekijk bericht
Helemaal duidelijk, al draait de email-app niet goed, dat is toch ook een standaard-app?

Ok, dus nu ligt de uitdaging bij de Facebook ontwikkelaars om er iets goed lopends van te maken? Ik probeer het later vandaag gewoon eens met een nieuwe installatie van de Facebook app.

Bedankt alvast. I'll keep you informed.
De FB app wordt regelmatig ge-update, maar ze komen vaak met nutteloze verbeteringen. Als ze de app in de basis nu eens goed aanpakken dat deze niet zo'n grote aanslag op de iPhone/iPad pleegt. Dat zou pas een grote verbetering zijn. Ik ben bang dat dat verspeelde hoop is
  #23  
Oud 12-10-14, 17:13
Maverik Maverik is offline
 
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 1
Standaard

Na de update naar ios8 was mijn ipad3 ook erg traag geworden. Het viel me op dat na de update ook de Geschiedenis in safari niet meer leek te werken. Het bleek dat bij de update automatisch de "privé"setting in safari was geactiveerd. Nu ik die heb teruggezet "lijkt" het allemaal wat sneller te gaan (kan ook verbeelding zijn, alle trucs en tips hebben een hoog voodoo gehalte).
Mijn home knop reageerde ook niet meer voorspelbaar. Om openstaande apps op het scherm te krijgen moest ik vaak meerdere keren klikken. Wat echt de boel lijkt te verbeteren is het volgende: open een paar apps; klik dubbel op de home knop tot je alle openstaande apps in miniatuur op het scherm krijgt. Dan alle aps verwijderen, behalve het beginscherm, dat wel klein laten. Vervolgens de ipad resetten door home en aan/ uit knop gelijk in te drukken. Ipad weer opstarten, en het probleem lijkt verholpen. Ik geef toe, een heleboel magische rituelen waarvan ik niet weet of en hoe ze werken, maar proberen kan altijd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 vastgelopen tijdens update naar iOS8 mischa72 iPad algemeen 37 01-02-15 13:25
iPhone gaat traag iMessage en loopt vast Scirocco iPhone algemeen 4 19-09-12 07:28
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 11:02
Windows: Iphone update naar 4.0 loopt vast gamegirly89 iTunes 6 14-08-10 00:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:55.