//

synchroniseren ipad mini + 2 iphones 4

synchroniseren ipad mini + 2 iphones 4 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 4 met daarop o.a. mijn privé agenda die ik via Itunes synchroniseer met outlook 2010 op mijn pc. Ik heb ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-14, 21:46
digibeetje digibeetje is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 1
Standaard synchroniseren ipad mini + 2 iphones 4

Ik heb een Iphone 4 met daarop o.a. mijn privé agenda die ik via Itunes synchroniseer met outlook 2010 op mijn pc.
Ik heb ook een Iphone 4S met daarop een zakelijke agenda die gesynchroniseerd wordt via exchange server van mijn werk.
Ik heb ook een Ipad mini retina 16 GB met 4G.

Ik zou graag beide agenda's willen laten synchroniseren op mijn Ipad maar wil daarbij niet dat mijn privé agenda synchroniseert met mijn werkagenda.

Ik denk aan twee agenda's op de Ipad die dan zijn samen te voegen zonder dat dit gevolgen heeft voor mijn privé agenda of mijn werkagenda.

Vraag: kan dit en als dat kan wat moet ik dan op welk apparaat instellen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchroniseren van contacten tussen iphone, ipad en mini WimKees iCloud 10 14-12-13 11:33
Ipad mini synchroniseren met outlook contacten lukt niet Harinrdy iPad algemeen 0 17-01-13 21:37
[iPad 4] 2 iPhones synchroniseren op 1 iPad? Daniielle1991 iPad algemeen 2 25-11-12 17:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:39.