//

Waarom meldingen van games die er niet zijn?

Waarom meldingen van games die er niet zijn? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) We hebben vandaag ervaren dat het probleem van deze topic niet is opgelost. De situatie is nog precies hetzelfde. Een van mijn vrienden speelt een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-10-14, 18:11
KIN174 KIN174 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 118
Standaard

We hebben vandaag ervaren dat het probleem van deze topic niet is opgelost. De situatie is nog precies hetzelfde. Een van mijn vrienden speelt een spel met mij en op mijn man's iPad verschijnt de melding plus klinkt er een geluid !!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-10-14, 18:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KIN174 Bekijk bericht
Een van mijn vrienden speelt een spel met mij en op mijn man's iPad verschijnt de melding plus klinkt er een geluid !!
Game Center is ook een iCloud dienst. Uitloggen uit Game Center en inloggen met het nieuwe iCloud Apple ID. Zo lang jullie hetzelfde iCloud Apple ID blijven gebruiken zullen die problemen nooit opgelost worden.
  #23  
Oud 28-10-14, 18:59
KIN174 KIN174 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 118
Standaard

Oei dat is lastiger. In het Game Center speelt mijn kleindochter haar spelletjes. Soms op mijn iPad en soms op die van mijn man. Zelf speel ik ook met de gebruikersnaam van mijn kleindochter. Ik wil voor haar niets in de war gooien ;-)

Maar is het dan logisch dat we daar nu last van hebben en niet toen we nog iOS7 gebruikten?
  #24  
Oud 28-10-14, 19:06
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Dat heet innovatie

De wereld wordt steeds complexer, maar Timosha weet meestal raad.
  #25  
Oud 28-10-14, 19:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KIN174 Bekijk bericht
Oei dat is lastiger. In het Game Center speelt mijn kleindochter haar spelletjes. Soms op mijn iPad en soms op die van mijn man. Zelf speel ik ook met de gebruikersnaam van mijn kleindochter. Ik wil voor haar niets in de war gooien ;-)
Dan zal je met die "probleempjes" moeten leren leven. iCloud (en dus ook Game Center) ziet verschillende toestellen die met hetzelfde iCloud Apple ID ingelogd zijn en synchroniseert tussen die toestellen. Dat is het principe van iCloud.

In mijn geval is dat heel handig. Ik krijg dan alle mail, berichten, notities en tuti quanti op alle toestellen (en dat zijn er wel een paar). In jullie geval is dat dan een beetje vervelend.

Je kan natuurlijk ook uitloggen uit Game Center op een toestel dat je (tijdelijk) niet gebruikt om spelletjes te spelen. En weer inloggen als je spelletjes gaat spelen of als de kleindochter spelletjes gaat spelen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2014 om 19:19 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Timosha weet meestal raad
Je mag zo onnozel doen als je maar wil. Ik gun elke zot zijn pleziertjes.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 28-10-14 om 19:21.
  #26  
Oud 28-10-14, 19:40
KIN174 KIN174 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 118
Standaard

Ja, we leggen ons maar nederig neer bij alle ongemakken

Jij in ieder geval bedankt voor alle moeite Timosha !!
En dat je zoveel geduld met me hebt !!
  #27  
Oud 28-10-14, 19:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KIN174 Bekijk bericht
Jij in ieder geval bedankt voor alle moeite Timosha !!
Zonder dank en graag gedaan. Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fotos die ik maak zijn er niet op computer borgqueenx iPhone algemeen 1 15-08-10 10:06
Waarom laat mijn iPhone veel platenhoesjes niet zien die er in iTunes wel zijn? tergil Archief 1 19-02-09 18:45
Waarom opent hij die apps niet? murry1990 Jailbreak apps en thema's 2 13-04-08 00:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:19.