//

ipad charged niet meer, maar start direct op na inpluggen kabel

ipad charged niet meer, maar start direct op na inpluggen kabel discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allemaal, ik heb iets vreemds. sinds gisteravond restart de ipad steeds. hij geeft aan nog 1% tezijn en het cirkeltje in het midden van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-11-14, 14:01
Davea Davea is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 29
Standaard ipad charged niet meer, maar start direct op na inpluggen kabel

hoi allemaal,

ik heb iets vreemds.
sinds gisteravond restart de ipad steeds. hij geeft aan nog 1% tezijn en het cirkeltje in het midden van het scherm gaat draaien ( wat het uitschakelen aankondigd).

nu als ik de oplaadkabel er in steek, dan gaat hij 10 seconden chargen, en laat daarna direct het Apple logo zien. op het moment dat je het beginscherm ziet, valt hij dirct weer uit ( je ziet nog net 1% staan), en keert hij terug naar het scherm met het rode oplaad streepje. Na 10 seconden, weer het Apple logo en nu geen beginscherm( daar is geen kracht meer voor). Weer het oplaad/charge balkje en meteen hierna het Apple logo. etc etc. het lijkt op een bootloop, alleen wordt dit veroorzaakt door een lege accu, waardoor hij uitvalt en begint met opladen. alleen als bij nou even 5 minuten wacht, dan is er genoeg kracht om op te starten. echter doet hij dit steeds na enkele seconden, waardoor er nooit genoeg accu is om door te starten.

ik kom er niet uit. andere kabels gebruikt maar idem.

wat mij ook opvalt is dat normaal gesproken als een ipad leeg is en je houdt de aan/uit knop ingedrukt, dan geeft hij zo'n logo met een
oplaad symbool. Maar dat doet hij ook niet. scherm blijft zwart. wanneer ik de chargekabel erin steek, dan begint het bovengenoemde fenomeen.

iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-14, 18:31
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je schrijft o.a. dat je andere kabels hebt gebruikt, maar hoe staat het met je oplader ?
  #3  
Oud 20-11-14, 19:20
Davea Davea is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 29
Standaard

drie opladers gebruikt. allen werken goed.
ik heb hem net in herstelmodus gezet ( met de kabel in beeld met Itunes erboven)
toen op de oplader laten liggen en zo kon hij even opladen zonder die loop waardoor hij niet oplaadde.

op Itunes aangesloten en hij update hem gewoon naar de nieuwste Ios. uiteindelijk vroeg de Ipad weer om een taal te selecteren. hij was dus succesvol hersteld via de kabel. Ipad is dus niet stuk.

maar daarna, bij het aansluiten van de powerkabel begon het gezeur weer. Kan de dock in de Ipad, beschadigd/defect zijn? wel raar dat hij via dezelfde dock/kabel aansluiting, de hele ipad, via Itunes heeft hersteld zonder fouten.
  #4  
Oud 22-11-14, 10:19
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Hoeveel ampere is de lader
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail start wel maar sluit direct af Redhead2300 iPad algemeen 10 10-12-12 13:17
TV-kabel Ipad werkt niet meer na upgrade 5.1 fbeermann iPad accessoires en onderdelen 5 01-04-12 23:45
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 12:35
photoshop start op bij inpluggen iphone Nikooos Desktop-applicaties 3 30-11-07 18:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:09.