//

twijfels tussen ipad air of air 2

twijfels tussen ipad air of air 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Iedereen. Mijn ipad 2 is aan vervanging toe. Ik geraak er alleen niet uit wat ik zou doen. een ipad air 64 Gb ( ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-11-14, 12:35
hapin hapin is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 13
Standaard twijfels tussen ipad air of air 2

Hallo Iedereen. Mijn ipad 2 is aan vervanging toe. Ik geraak er alleen niet uit wat ik zou doen. een ipad air 64 Gb ( is nog te verkrijgen in sommige winkels) kopen of een air 2 64 Gb .

Het is niet dat ik er videobewerking mee doe of op game. het zou voor alledaagse dingen zijn FB , mail , surfen , word , numbers. foto's streamen naar Apple TV.

Het maakt me niet uit als ik 100 € meer zou moeten betalen. maar is het wel de moeite om dit te doen of niet.

Alvast bedankt Hans
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-11-14, 12:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hapin Bekijk bericht
Het maakt me niet uit als ik 100 € meer zou moeten betalen. maar is het wel de moeite om dit te doen of niet.
Ja, als je het budget hebt is het zeker de moeite om een iPad Air 2 te kopen. De 64-bits A8x processor en M8 co-processor zijn echte krachtpatsers. Te veel rekenkracht heb je nooit, te weinig soms wel. En, als je ook nog een recente router hebt met IEEE 802.11ac is dat ook meegenomen om bv. te streamen.
  #3  
Oud 27-11-14, 14:04
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

...en vergeet touch-ID niet, daar ben ik inmiddels zo aan gewend dat ik overal elders ook mijn duim wil gebruiken en verwacht dat er iets gebeurt.
Het scherm van de Air2 is ook subtiel, maar waardevol beter.
Als je het geld ervoor over hebt, neem dan gerust de Air2.
  #4  
Oud 27-11-14, 15:12
Janine Stmd Janine Stmd is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 30
Standaard

Ik heb de iPad Air gehad en heb de overstap gemaakt naar de Air 2. Tot nu toe nog geen moment spijt gehad van deze keuze. De touch-ID vind ik erg fijn, die ben ik gewend op mijn iPhone en dan mis je 'm op de iPad. Natuurlijk zijn het geen onoverkomelijke dingen, maar toch... Ook vind ik de Air 2 iets sneller. Daarnaast prachtig dun/licht en ik kan niet zeggen dat de batterij merkbaar korter meegaat dan van de eerste Air. Wat ik echt een enorme verbetering vind is het scherm. Die reflecteert nauwelijks meer. Succes met je keuze.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad Air Switch Niet Tussen Landscape- en Portrait-modus. DaimenFlikweert iPad algemeen 1 30-09-14 19:48
Wezenlijk verschil tussen iPad 2 en iPad AIR in gebruik? MCNO iPad algemeen 8 06-06-14 16:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:43.