//

Na update doet homeknop het niet meer, en nu?

Na update doet homeknop het niet meer, en nu? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb vandaag de update 8.1.1 op mijn Ipad gezet maar nu doet de homeknop het ineens niet meer. Kom dus niet meer uit mijn wekker ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-12-14, 12:14
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard Na update doet homeknop het niet meer, en nu?

Heb vandaag de update 8.1.1 op mijn Ipad gezet maar nu doet de homeknop het ineens niet meer. Kom dus niet meer uit mijn wekker en kan daar alleen maar uitkomen als ik hem helemaal uitzet en weer opnieuw aanzet. Heb hem aan Itunes gehangen en die ziet hem gewoon. Ik kan de homeknop ook gewoon indrukken, dus hij is niet kapot volgens mij. Ik kan dus ook niet die recovery doen omdat die homeknop niet werkt. Weet iemand raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-14, 12:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc Bekijk bericht
Ik kan dus ook niet die recovery doen omdat die homeknop niet werkt. Weet iemand raad?
Probeer om te beginnen de iPad te herstellen met iTunes. Dat kan ook zonder de iPad in recovery mode te zetten, iTunes zet het toestel zelf wel in recovery.
  #3  
Oud 17-12-14, 12:24
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Probeer om te beginnen de iPad te herstellen met iTunes. Dat kan ook zonder de iPad in recovery mode te zetten, iTunes zet het toestel zelf wel in recovery.
Okay, ga hem nu eerst uitzetten en dan moet ik op Herstellen drukken in Itunes als hij weer aan is?
  #4  
Oud 17-12-14, 12:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc Bekijk bericht
...dan moet ik op Herstellen drukken in Itunes als hij weer aan is?
Zo is het. Je kan ook proberen om de iPad in DFU mode te zetten. Het feit dat het Springboard niet reageert op de home knop wil niet zeggen dat iBoot dat ook niet doet.
  #5  
Oud 17-12-14, 12:34
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Heb op herstellen gedrukt. Hij is nu 8.1.2 erop aan het zetten en dan moet hij daarna gaan herstellen als het goed is. Die DFU had ik al geprobeerd, de homeknop gelijk met de aan/uit knop, maar dan geeft hij alleen maar aan dat ik hem uit kan zetten. Dus ik hoop dat het zo met Itunes en herstellen gaat lukken. Ik houd je op de hoogte als hij klaar is.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 december 2014 om 12:03 ----------

Helaas, homeknop doet het nog steeds niet. Kan ik nog iets anders doen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 december 2014 om 12:09 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Zo is het. Je kan ook proberen om de iPad in DFU mode te zetten. Het feit dat het Springboard niet reageert op de home knop wil niet zeggen dat iBoot dat ook niet doet.
Helaas, homeknop doet het nog steeds niet na het herstellen met Itunes. Ook de DFU doet het niet. Kan ik nog wat anders doen?
  #6  
Oud 17-12-14, 13:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc Bekijk bericht
Helaas, homeknop doet het nog steeds niet na het herstellen met Itunes. Ook de DFU doet het niet. Kan ik nog wat anders doen?
Dan zal het wel een hardware defect zijn.
  #7  
Oud 17-12-14, 13:15
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan zal het wel een hardware defect zijn.
Bedoel je dat die knop kapot is? Ik gebruik die Ipad nooit. Ligt naast mijn bed als wekker. Gaat dat zomaar kapot dan?
In ieder geval bedankt voor je hulp en het meedenken.
  #8  
Oud 17-12-14, 13:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc Bekijk bericht
Bedoel je dat die knop kapot is? Ik gebruik die Ipad nooit. Ligt naast mijn bed als wekker. Gaat dat zomaar kapot dan?
Zomaar gaat zo'n knop niet defect. En een iOS update kan zo'n hardware defect ook niet veroorzaken. Misschien zit er stof of andere troep onder de knop. In een slaapkamer weet men maar nooit.

Als je nog garantie hebt dan claim garantie. Indien dat niet het geval is dan laat die iPad nakijken door een goed herstelbedrijf. Succes gewenst.
  #9  
Oud 17-12-14, 13:22
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Zomaar gaat zo'n knop niet defect. En een iOS update kan zo'n hardware defect ook niet veroorzaken. Misschien zit er stof of andere troep onder de knop. In een slaapkamer weet men maar nooit.

Als je nog garantie hebt dan claim garantie. Indien dat niet het geval is dan laat die iPad nakijken door een goed herstelbedrijf. Succes gewenst.
Nee, geen garantie meer. Hij ligt gewoon naast mijn bed. Dacht vanmorgen, laat ik hem die update eens geven dus toen mee naar beneden genomen. Stof kan eigenlijk niet omdat ik de cover altijd dicht heb. En het is ook niet stoffig in mijn slaapkamer.
Ik zal hem laten nakijken. Bedankt.
  #10  
Oud 17-12-14, 18:52
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Misschien heb je hier iets aan.
  #11  
Oud 17-12-14, 23:04
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Misschien heb je hier iets aan.
Hier heb ik zeker wat aan. Superbedankt. Heb het ingesteld en het werkt. Ik kan hem weer gebruiken zonder hem elke keer te moeten uit en aanzetten.
  #12  
Oud 17-12-14, 23:07
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Ook weer opgelost.
  #13  
Oud 17-12-14, 23:16
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Misschien heb je hier iets aan.
Berehandig!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Update iPad 4 Appstore doet het niet meer Starscreamer iPad algemeen 5 25-01-13 21:46
iPhone 3G: Doet het niet meer na update. U28 Unlock 6 13-04-11 19:31
Iphone doet het niet meer na update DonCastellano iPhone algemeen 2 03-07-09 22:03
Hardware: gps doet het niet meer na update naar 2.1 alexzwaal iPhone Navigatie 20 18-03-09 17:47
iphone doet het niet meer na update naar 2.2 joris-102 Archief 1 16-12-08 09:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.