//

Timer ipad vergeet positie na stop afspelen

Timer ipad vergeet positie na stop afspelen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede avond, Ik heb een ipad 2 met ios 8.1.2. Sinds de update van ios 7 naar ios 8 heb ik een probleem met de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-15, 21:50
nlinnenbank nlinnenbank is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 3
Standaard Timer ipad vergeet positie na stop afspelen

Goede avond,

Ik heb een ipad 2 met ios 8.1.2.
Sinds de update van ios 7 naar ios 8 heb ik een probleem met de timerfunctie.
In ios7 zette ik s'avonds een mp3 audioboek aan vanuit mijn muziek. Ik zette de timer op stop afspelen na 50 minuten. Als ik de volgende avond mijn ipad weer aan zette stond het audioboek stil op 50 minuten na het starten de vorige avond.
Nu ik hetzelfde doe in ios8 en ik de 2e avond mijn ipad aan zet heeft mijn ipad niet "onthouden" waar hij is gestopt met de timer in het luisterboek.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Groetjes Nicole
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-01-15, 12:01
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Ik ben bang dat niemand je daar op dit moment mee kan helpen want in de muziek app/iTunes zitten heel wat bugs. Hier exact hetzelfde probleem, ik kan alleen aan de rode voortgang bolletjes zien waar ik gebleven ben in een luisterboek en als ik de pech heb staan die er niet eens. Heel erg vervelend maar helaas is het wachten op een update.
  #3  
Oud 18-01-15, 12:42
nlinnenbank nlinnenbank is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 3
Standaard

Dank je wel voor je reactie.

Dan is het denk ik inderdaad wachten op een update 😞

Nu heb jij het over rode voortgang bolletjes.... waar zie je die??
  #4  
Oud 18-01-15, 13:09
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Die staan voor mijn mp3 luisterboek bestandjes op mijn iPod en die laten dus zien hoever je in je luisterboek bent. Als je hoofdstuk bestand afgelopen is verdwijnt het rode bolletje. Ik heb net even een luisterboek op mijn iPad gezet maar daar is het dus hetzelfde als op de iPod. Staan de bolletjes er niet (bug) dan kan je die terug krijgen door in iTunes het luisterboek te selecteren en dan(rechtermuisknop) te kiezen voor " stel aantal maal afgespeeld opnieuw in" Dan kun je door die bolletjes in ieder geval zien waar je gebleven bent. Het maakt bij mij op het moment niet uit wat ik doe, of ik de muziek app afsluit of open laat staan...zo gauw ik de app ga gebruiken sluit het luisterboek zich vanzelf en ga ik terug naar mijn boekenoverzicht. Heel vervelend voor een luisterboeken junkie.
  #5  
Oud 18-01-15, 21:44
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe Bekijk bericht
Die staan voor mijn mp3 luisterboek bestandjes op mijn iPod en die laten dus zien hoever je in je luisterboek bent. Als je hoofdstuk bestand afgelopen is verdwijnt het rode bolletje. Ik heb net even een luisterboek op mijn iPad gezet maar daar is het dus hetzelfde als op de iPod. Staan de bolletjes er niet (bug) dan kan je die terug krijgen door in iTunes het luisterboek te selecteren en dan(rechtermuisknop) te kiezen voor " stel aantal maal afgespeeld opnieuw in" Dan kun je door die bolletjes in ieder geval zien waar je gebleven bent. Het maakt bij mij op het moment niet uit wat ik doe, of ik de muziek app afsluit of open laat staan...zo gauw ik de app ga gebruiken sluit het luisterboek zich vanzelf en ga ik terug naar mijn boekenoverzicht. Heel vervelend voor een luisterboeken junkie.
Volgens mij kun je in iTunes ook aangeven of hij moet onthouden waar je gebleven bent en daar verder moet gaan met afspelen. In ieder geval met audio boeken.
  #6  
Oud 18-01-15, 21:52
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Ja, onthou afspeel positie - daar staan al mijn audioboeken op ingesteld - maar dat is dus niet bugvrij op het moment.
  #7  
Oud 30-01-15, 19:11
nlinnenbank nlinnenbank is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 3
Standaard

Ik heb de app Audible op mijn ipad gezet. Als ik hiermee een luisterboek afspeel en de gewone timer functie van de ipad gebruik dan stopt het boek na de opgegeven tijd en begint hij de volgende keer weer waar hij is gestopt!
  #8  
Oud 30-01-15, 20:21
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Daar ben ik ook wel mee bezig geweest maar erger me nogal aan het inlogscherm dat je iedere keer door moet want ik heb absoluut geen behoefte aan een Amazone account. En mijn luisterboeken staan daar allemaal door elkaar.....Vandaag trouwens de iTunes update binnen gehaald en ik moet zeggen dat alles het nu een stuk beter werkt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad vergeet steeds wachtwoord Withuus iPad algemeen 0 18-12-12 19:45
Windows: Itunes stop met afspelen na 1 nummer.. Cassa iTunes 0 14-01-12 12:52
Als whatsapp tijdens het muziek luisteren wordt gestart stop het muziek met afspelen. Adilson iPhone Apps 4 02-11-11 12:12
Waar is 'stop afspelen na uittrekken oortelefoon-jacket' nu? fzelders iPhone algemeen 5 20-10-09 10:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:20.