//

Op mijn iPad worden muziek, films en boeken niet meer gesynchroniseerd

Op mijn iPad worden muziek, films en boeken niet meer gesynchroniseerd discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had een gejailbreakte iPad. Maar na heel veel problemen heb ik besloten mijn iPad niet meer te jailbreaken. Ik heb dan mijn iPad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-15, 13:28
driessenm driessenm is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Genk (Belgium)
Berichten: 18
Standaard Op mijn iPad worden muziek, films en boeken niet meer gesynchroniseerd

Hallo,

Ik had een gejailbreakte iPad. Maar na heel veel problemen heb ik besloten mijn iPad niet meer te jailbreaken.

Ik heb dan mijn iPad hersteld naar iOs 8.1.3 en daarna mijn reservekopie teruggeplaatst. Alle apps werken terug prima.

Blijft één probleem : ik krijg mijn muziek, films en boeken niet meer gesynchroniseerd. Ik heb de synchronisatie al uitgevinkt zodat alles van mijn iPad verwijderd was en daarna terug aangevinkt. iTunes begint wel aan de synchronisatie maar op zeker moment houdt hij ermee op en stel ik vast dat er niets gesynchroniseerd is.

Wat kan ik doen?

Bedankt.

Michel D.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-02-15, 13:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driessenm Bekijk bericht
Ik heb dan mijn iPad hersteld naar iOs 8.1.3 en daarna mijn reservekopie teruggeplaatst. Alle apps werken terug prima.
In de reservekopie zullen dan wel jailbreak restanten zitten. Afhankelijk van de tweaks die je gebruikte kunnen zullen problemen optreden. Herstel de iPad met iTunes en zet geen backup terug.
  #3  
Oud 10-02-15, 13:35
driessenm driessenm is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Genk (Belgium)
Berichten: 18
Standaard

Bedankt voor je reactie, maar dat is geen optie. Ik heb meer dan 300 apps op mijn iPad staan. Dat zou betekenen dat ik deze één voor één terug moet installeren? En wat met de gegevens die aan die apps verbonden zijn?
  #4  
Oud 10-02-15, 13:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driessenm Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie, maar dat is geen optie.
OK! Ook goed. Dan zal je met die jailbreak restanten moeten leren leven. Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na installatie IOS7 worden contacten op ipad niet gesynchroniseerd Pimirene iCloud 1 22-10-13 21:03
Mijn films worden niet meer automatisch naar itunes geplaatst anoniem345 iPad algemeen 14 01-01-13 17:23
Waar is mijn muziek gebleven? (nieuwe iphone en niet goed gesynchroniseerd) eslievaart Muziek, foto & video 0 08-01-12 19:16
Beltonen worden niet gesynchroniseerd mosje Ringtones en Wallpapers 8 04-06-11 15:23
Podcast worden niet gesynchroniseerd ErwinKooijman iTunes 10 02-06-10 15:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:57.