//

Aankopen overdragen van een ene account naar een andere?

Aankopen overdragen van een ene account naar een andere? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw heeft een iPad en iPhone met één account. Op de iPad zit de kleine veel spelletjes te spelen die hij heeft aangekocht via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-03-15, 17:40
kurveekyl kurveekyl is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard Aankopen overdragen van een ene account naar een andere?

Mijn vrouw heeft een iPad en iPhone met één account. Op de iPad zit de kleine veel spelletjes te spelen die hij heeft aangekocht via app. store. Straks krijgt hij zijn eigen iPad waarbij hij dan zijn eigen account kan aanmaken. Kunnen die aankopen van op de iPad van mijn vrouw worden verplaatst naar straks zijn eigen iPad?
Graag jullie mening waarvoor dank...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-03-15, 17:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kurveekyl Bekijk bericht
Kunnen die aankopen van op de iPad van mijn vrouw worden verplaatst naar straks zijn eigen iPad?
Je kan die apps downloaden met het Apple ID waar de apps mee gekocht werden. Bij elke update van die apps moet weer het originele Apple ID gebruikt worden. Apps overzetten van één account naar een ander account kan (nog) niet.
  #3  
Oud 30-03-15, 20:51
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Het is ook mogelijk family sharing aan te zetten. dan kan je de apps die met jouw (hoofd) account gekocht zijn met de accounts van je vrouw en de kleine (met een kinderaccount) geinstalleerd worden zonder er extra voor te betalen.
Voordeel is dan ook dat je met een kinder account geen aankopen kan doen zonder toestemming te vragen.

Nadeel is wel dat in-app aankopen niet onder het family account vallen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Geld overdragen van ene naar andere apple id Werkpaard iTunes 1 12-09-13 23:48
Van de ene op de andere dag krijg ik een grijs scherm bij aankopen in de app store! Aruba iPad algemeen 7 05-08-12 17:32
Windows: Apps van het ene naar het andere account mogelijk ? nlrela iTunes 1 07-06-11 12:04
Autorisatie I-tunes account intrekken van een andere computers... jimmes iPhone algemeen 3 04-02-10 09:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:32.