//

ipad4 geen beeld

ipad4 geen beeld discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, ik heb het hele forum( en google) al doorgezocht maar kan niks vinden. Mijn Ipad geeft geen beeld, sluit ik hem aan op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-07-15, 09:11
xrage xrage is offline
 
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar xrage
Standaard ipad4 geen beeld

Goedemorgen,

ik heb het hele forum( en google) al doorgezocht maar kan niks vinden.
Mijn Ipad geeft geen beeld, sluit ik hem aan op de pc zegt itunes dat de ipad hersteld moet worden. Als ik dan op herstel druk begint itunes heel netjes met alles en zie ik ook het appeltje en het balkje op mijn ipad dat hij bezig is. Dan als alles klaar krijg ik wederom geen beeld en zegt itunes dat de ipad hersteld moet worden. Ik probeer hem in dfu mode te zetten maar dit lukt niet echt aangezien ik dan weer geen beeld heb. Heb het geprobeerd met redsnow om hem zo in dfu mode te zetten maar als ik in redsnow het image bestend wil laden crasht redsnow. Iemand enig idee aub ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-07-15, 09:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xrage Bekijk bericht
Ik probeer hem in dfu mode te zetten maar dit lukt niet echt aangezien ik dan weer geen beeld heb.
In DFU mode is het beeldscherm inderdaad zwart.
  #3  
Oud 18-07-15, 09:17
xrage xrage is offline
 
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar xrage
Standaard

Ja dat weet ik, maar ik zie dus ook niet of ik de ipad uit heb gezet omdat ik daar geen beeld bij heb . Dus ik heb al een paar keer geprobeerd om het te doen maar elke keer lukt het niet. Als je de ipad in dfu mode hebt staan komt Itunes dan ook met een melding dat deze in herstel modus staat ?
  #4  
Oud 19-07-15, 11:38
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xrage Bekijk bericht
Ja dat weet ik, maar ik zie dus ook niet of ik de ipad uit heb gezet omdat ik daar geen beeld bij heb . Dus ik heb al een paar keer geprobeerd om het te doen maar elke keer lukt het niet. Als je de ipad in dfu mode hebt staan komt Itunes dan ook met een melding dat deze in herstel modus staat ?
Als het goed is zegt iTunes dat ja
__________________
iPhone 7 32 GB zwart / Apple Watch 4 Nike+ Aluminium 44mn
  #5  
Oud 19-07-15, 14:33
xrage xrage is offline
 
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar xrage
Standaard

Kan ook niet of mijn ipad uitstaat omdat ik daar geen beeld bij heb, maar zodra er nieuwe image geïnstalleerd wordt zie ik wel netjes het balkje en appeltje, maar dan als dat allemaal gebeurd is zegt ITunes weer dat de ipad in herstel modus staat en heb ik geen beeld meer
😀
  #6  
Oud 25-09-15, 18:12
xrage xrage is offline
 
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar xrage
Standaard

Niemand ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2015 om 18:15 ----------

Nog steeds het volgende :
Ik zet mijn ipad aan ik zie niks (geen appel of wat dan ook) dan geeft itunes aan ipad aangetroffen in herstel modus. Dus ik hem herstellen met dfu mode. Dan zie je het appeltje wel en ook het balkje op de ipad oplopen en de ipad reboot netjes 2 of 3 keer, en dan bij de laatste keer heb ik geen beeld meer en zegt itunes weer ipad staat in hertstel modus . Iemand een idee ? Kan er heleaas niks mee zo
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
vga verbinding Ipad4 - beamer toont niet volledige mirror beeld:rechts ontbreekt stuk algoetje iPad accessoires en onderdelen 0 13-09-14 16:03
iPad4 geen Wi-Fi verbinding met KPN experiabox RPD iPad algemeen 3 25-06-13 17:24
iPad4 beeld - wit is niet wit maar ivoor wit Goldwing1973 iPad algemeen 11 07-11-12 00:02
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 iphone4buddy iPhone algemeen 4 03-03-11 09:21
Filmpjes geen beeld of geen geluid mathijsp iPhone algemeen 0 12-05-09 00:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:16.