//

Verschillende boeken worden niet meer gesynchroniseerd

Verschillende boeken worden niet meer gesynchroniseerd discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort ben ik erachter dat verschillende boeken niet meer worden gesynchroniseerd in itunes. Ik gebruik ibooks. Ik merkte het op toen ik een aantal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-09-15, 09:18
ritma ritma is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 56
Standaard Verschillende boeken worden niet meer gesynchroniseerd

Sinds kort ben ik erachter dat verschillende boeken niet meer worden gesynchroniseerd in itunes. Ik gebruik ibooks.
Ik merkte het op toen ik een aantal nieuwe boeken wilde bekijken en ze stonden er niet op. Ik merkte op dat dit ook voor boeken geldt die er eerst wel op stonden. Ik heb al gereset, de ipad hersteld in fabrieksmodus enz. Wie kan me helpen? Heeft het te maken met 8.4.1?

Laatst gewijzigd door ritma; 08-09-15 om 10:26.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-15, 11:21
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik kan je waarschijnlijk niet helpen omdat je mac os gebruikt (met een fatsoenlijke ibooks client ) maar zijn alle boeken wel gemarkeerd om te synchroniseren? Gaan nieuwe boeken wel altijd goed?
Heb je al eens geprobeerd het synchroniseren van (een aantal/alle) boeken uit te zetten en weer aan te zetten?
  #3  
Oud 08-09-15, 11:38
ritma ritma is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 56
Standaard

Boeken die eerst wel gesynchroniseerd werden, worden dat nu niet meer. Ik heb ook alle boeken er al afgehaald en weer opgezet. Maar het lukt niet. Als ik tijdens het synchroniseren op de ipad kijk, zie ik dat het boek er op wordt gezet, maar net voordat de cirkel rond is, wordt hij er weer afgegooid.
  #4  
Oud 08-09-15, 11:55
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Verrek, ik heb het zelfde probleem, met name met pdf's.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Op mijn iPad worden muziek, films en boeken niet meer gesynchroniseerd driessenm iPad algemeen 3 10-02-15 13:37
Agendapunten worden niet gesynchroniseerd Barocky iTunes 8 22-03-12 16:50
Windows: Contactgegevens worden niet gesynchroniseerd 4.2.1. Econz iTunes 2 05-07-11 23:42
Beltonen worden niet gesynchroniseerd mosje Ringtones en Wallpapers 8 04-06-11 15:23
Podcast worden niet gesynchroniseerd ErwinKooijman iTunes 10 02-06-10 15:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:53.