//

Volgorde en grootte foto's

Volgorde en grootte foto's discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het internet staat vol met deze vraag, maar alsnog heb ik geen goede oplossing kunnen vinden. Dat is de reden dat ik het hier probeer. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-10-15, 10:06
Diablo95 Diablo95 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 7
Standaard Volgorde en grootte foto's

Het internet staat vol met deze vraag, maar alsnog heb ik geen goede oplossing kunnen vinden. Dat is de reden dat ik het hier probeer.

Via iTunes heb ik twee mappen met foto's op mijn iPad gezet. Onder 'Foto's' worden de foto's netjes op datum weergeven. Onder 'Albums' kan ik kiezen voor de twee mappen (in dit geval van twee vakanties) maar in zo'n album staan alle foto's kriskras door elkaar. Heeft iemand een idee hoe je ook in het album de foto's op datum kunt laten sorteren?

Mijn tweede vraag betreft vervolgens de grootte van de foto's. Op mijn pc heb ik gezien dat de eerste map met foto's 6,73 GB groot is en de tweede map 2,69 GB. Echter neemt dit op de iPad in totaal slechts 2,5 GB in beslag. Het totaal aantal foto's klopt overigens wel, dus het is niet het geval dat ik het overgrote deel nog niet op mijn iPad heb gezet. Weet iemand hoe het kan dat het aantal GBs zo veel verschilt? Gaat dat dan ten koste van de kwaliteit van de foto's op de iPad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-10-15, 10:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diablo95 Bekijk bericht
Op mijn pc heb ik gezien dat de eerste map met foto's 6,73 GB groot is en de tweede map 2,69 GB. Echter neemt dit op de iPad in totaal slechts 2,5 GB in beslag.
iTunes past vóór de synchronisatie de resolutie van de foto's aan de resolutie van het toestel aan. Deze aangepaste foto's staan in "iPod Photo Cache". Er worden dus geen originelen gesynchroniseerd maar aangepaste kopijen.
  #3  
Oud 15-10-15, 15:03
Diablo95 Diablo95 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 7
Standaard

Dan wordt de resolutie wel heel sterk aangepast, gezien het verschil in grootte.

Hebt u ook een oplossing voor de willekeurige fotovolgorde in de mappen zelf?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Grootte foto's wijzigen Pra Muziek, foto & video 1 18-03-14 15:02
grootte camera foto's maximaliseren Panseketel iPad Apps 0 08-07-13 15:17
Fotostream verandert grootte van foto's Brandius iCloud 0 08-03-12 09:24
Foto: volgorde foto's damlodge Muziek, foto & video 3 23-08-10 21:13
Foto: Foto's op originele grootte op iPhone MarcelloGeerts Muziek, foto & video 3 30-12-09 15:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:56.