//

Vreemde wensites op mijn ipad

Vreemde wensites op mijn ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij gebruik van SAFARI kreeg ik op enig moment de mededeling dat mijn iPad een virus had opgelopen na bezoek van een bepaalde website. In ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-15, 21:11
dhoogenr dhoogenr is offline
 
• 9.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 2
Standaard Vreemde wensites op mijn ipad

Bij gebruik van SAFARI kreeg ik op enig moment de mededeling dat mijn iPad een virus had opgelopen na bezoek van een bepaalde website. In de browser staat nu het adres van : global.mstrck06a.com. In het veld wordt een download vereist, versie 2.33. Verder de mededeling: Download en installeer de meest recente versie voor uw iPad hieronder nodig is. In een kadertje staat: UPDATE NU Hoe verwijder ik nou deze mededeling?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 oktober 2015 om 21:16 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dhoogenr Bekijk bericht
Bij gebruik van SAFARI kreeg ik op enig moment de mededeling dat mijn iPad een virus had opgelopen na bezoek van een bepaalde website. In de browser staat nu het adres van : global.mstrck06a.com. In het veld wordt een download vereist, versie 2.33. Verder de mededeling: Download en installeer de meest recente versie voor uw iPad hieronder nodig is. In een kadertje staat: UPDATE NU Hoe verwijder ik nou deze mededeling?
Onderwerp moet zijn: vreemde niet te verwijderen website op mijn iPad
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-15, 22:33
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

On your iPhone, iPad, or iPod touch, force Safari to close. To prevent Safari from automatically reopening any windows, go to Settings > Safari, then tap Clear History and Website Data. This also removes your browser history and cookies.
Bron.
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
  #3  
Oud 27-10-15, 23:36
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

En misschien dat een iOS 9 reclameblokker daarna helpt?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 28-10-15, 16:40
dhoogenr dhoogenr is offline
 
• 9.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
On your iPhone, iPad, or iPod touch, force Safari to close. To prevent Safari from automatically reopening any windows, go to Settings > Safari, then tap Clear History and Website Data. This also removes your browser history and cookies.
Bron.
Thanks for the solution!!. Its ok now.
greetings, dhoogenr
  #5  
Oud 28-10-15, 23:28
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

You're welcome.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan mijn simkaart niet meer ontgrendelen op mijn iPad Guest-20161104111522 iPad algemeen 12 29-06-13 17:17
Mijn iPad geeft geen extern geluid mijn iPhone wel! WidoFoto iPad accessoires en onderdelen 0 28-12-12 19:12
Vreemde Icoon naast mijn Batterijinfo icoon torat iPhone algemeen 9 16-04-08 17:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:55.