//

ipad air gaat na een x aantal seconden op zwart

ipad air gaat na een x aantal seconden op zwart discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Help! Mijn ipad air 32GB twee jaar oud heeft kuren (misschien na een update naar ios 9.1.2). Het volgende probleem treed er op! Als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-02-16, 21:36
jurjen112 jurjen112 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 1
Exclamation ipad air gaat na een x aantal seconden op zwart

Help!

Mijn ipad air 32GB twee jaar oud heeft kuren (misschien na een update naar ios 9.1.2).

Het volgende probleem treed er op! Als ik de ipad ontgrendel dan werkt de ipad normaal na een x aantal seconden of bij het openen van een wat zwaardere app of als hij warm wordt sprinkt het scherm op zwart en werkt het beeldscherm niet meer. Ik zie wel nog dat het scherm aan staat kleine hoeveelheid van het backlight. Als ik de ipad met de aan/uit schakelaar het scherm uit zet dan en na een x aantal minuten weer aan zet (af koelt) dan werkt het scherm zoals normaal en begint het probleem weer vanaf voor af aan.....

Heb de ipad al opnieuw via i-tunes geïnstalleerd en hard en soft reset uitgevoerd.

Na wat enig zoek werk hier en op google kom ik dit probleem veder niet tegen. Nu denk ik zelf dat het probleem het volgende kan zijn maar zoek hier in graag bevestiging.

-hardware matig probleem backlight of filter op moederbord defect maar dan werkt het scherm helemaal niet en blijft deze zwart...

-lcd scherm defect.

Heeft iemand dit probleem al een mee gemaakt of gelezen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
air, backlight, ipad, zwart scherm



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zwart scherm na 2 seconden KrazerT iPhone algemeen 2 02-08-14 16:21
Series icefilms stoppen na een aantal seconden? jasper2603 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 16-05-13 13:19
iPhone: Applicaties sluiten pas na aantal seconden af Empu Besar Jailbreak 9 05-11-09 12:08
Itunes verbinding valt na een aantal seconden weg lucmook iTunes 1 09-02-09 17:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:15.