//

Software update melding

Software update melding discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet niet of ik de enige ben die dit heeft, maar is er hier soms iemand die weet hoe je de software update melding kunt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-02-16, 13:46
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Software update melding

Weet niet of ik de enige ben die dit heeft, maar is er hier soms iemand die weet hoe je de software update melding kunt stoppen. En daarmee bedoel ik dus niet de indicatie naast software update bij Instellingen - Algemeen. Maar dus de pop-up die nu regelmatig verschijnt. En waar je natuurlijk wel voor later kunt kiezen maar die de dag nadien of zo terug verschijnt.

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-16, 16:04
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

De update uitvoeren. Een andere manier is er niet.
  #3  
Oud 16-02-16, 19:00
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Niet echt een oplossing die ik verwachte. Maar als er geen andere manier is zullen we ermee moeten leven. Ik installeer echt niet zo graag onmiddellijk een nieuwe update als deze beschikbaar is, behalve als die update nieuwe functies of zo bevat die me echt interesseren. Anders pas als na een tijd ik niet te veel over eventuele problemen in verband met die update lees installeer ik hem ook.
  #4  
Oud 16-02-16, 19:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vic55 Bekijk bericht
Ik installeer echt niet zo graag onmiddellijk een nieuwe update als deze beschikbaar is, behalve als die update nieuwe functies of zo bevat die me echt interesseren.
Je hebt groot gelijk. Dan heb je ook geen last van al die security patches die in die updates zitten.
  #5  
Oud 16-02-16, 22:07
harmjan harmjan is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vic55 Bekijk bericht
Weet niet of ik de enige ben die dit heeft, maar is er hier soms iemand die weet hoe je de software update melding kunt stoppen. En daarmee bedoel ik dus niet de indicatie naast software update bij Instellingen - Algemeen. Maar dus de pop-up die nu regelmatig verschijnt. En waar je natuurlijk wel voor later kunt kiezen maar die de dag nadien of zo terug verschijnt.

Mvg, Vic
ik krijg voor updates nooit een popup en ik heb heel wat apps. Is dit geen update van je provider voor je profiel???
  #6  
Oud 16-02-16, 22:23
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Het gaat hier om een update van iOS.
  #7  
Oud 17-02-16, 00:47
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Je hebt groot gelijk. Dan heb je ook geen last van al die security patches die in die updates zitten.
Ja, zo heeft iedereen zijn eigen principes. En tenzij natuurlijk jouw profiel niet up to date is maar zo zien lijken die laatste patches voor u toch ook niet zo belangrijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otje82 Bekijk bericht
Het gaat hier om een update van iOS.
Het gaat idd om de IOS update 9.2.1

Mvg, Vic
  #8  
Oud 17-02-16, 09:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vic55 Bekijk bericht
Ja, zo heeft iedereen zijn eigen principes.
Een principe noemt men soms ook een "idée fixe". Sommigen hebben daar heel veel last van.

Citaat:
En tenzij natuurlijk jouw profiel niet up to date is maar zo zien lijken die laatste patches voor u toch ook niet zo belangrijk.
Ik gebruik op de meeste toestellen iOS 9.3 Beta 3 (met alle recente patches). Ik word dan ook niet gehinderd door "principes". Die iOS versie is bij de onvolprezen iPhoneclub helaas niet bekend. Daarom staat er iOS 9.0 Beta in mijn profiel.
  #9  
Oud 17-02-16, 11:14
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Ben het met Timosha eens, een Apple update is niet altijd op alle vlakken een verbetering, maar als je snel genoeg update, kan je altijd weer terug naar d vorige versie.
Updates via iTunes laten lopen (niet over-the-air), ook al kan het zonder.

Héél anders dan Windows updates die vaak nóg meer ellende veroorzaken maar nooit teruggedraait kunnen worden.

De laatste IOS versie draait hier op alle i-apparaten perfect.

Tot slot, ik zou niet zeggen dat Timosha de alwetende is, maar hij zit er met zijn tips/adviezen zelden naast...

En hij heeft voorkennis met béta's die hij overal test.
  #10  
Oud 17-02-16, 11:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MCNO Bekijk bericht
En hij heeft voorkennis met béta's die hij overal test.
Zo is het. En het resultaat van al die testerij is dat ik Apple bombardeer met bug reports. Dat is dan mijn manier om kritiek te uiten op Apple.

En voor diegenen die nog wat last hebben van "principes": iOS 9.2 was een grote veiligheidsupdate. iOS 9.2.1 is een aanvulling op die update.

"Prinzipienreiter" (prachtig Duits woord), en andere geïnteresseerden, kunnen dat nalezen in de Apple Security Content:

https://support.apple.com/en-us/HT205635
https://support.apple.com/en-us/HT205732
  #11  
Oud 17-02-16, 12:23
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Spijtig dat er geen andere oplossing is. En voor de rest u zal wel gelijk hebben, u bent er tenslotte blijkbaar heel intensief mee bezig. Desondanks toch bedankt voor de moeite.
  #12  
Oud 17-02-16, 12:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vic55 Bekijk bericht
Spijtig dat er geen andere oplossing door u naar voor wordt gebracht.
Kijk, dat bedoel ik nu met "idée fixe". Er is geen andere oplossing dan de update uit te voeren. Leg je neer bij de werkelijkheid. Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
rode update badge blijft staan na software update 8.1.1 saapke iPhone algemeen 5 03-12-14 12:37
Software update melding bij instelling 1 in het rood ivanhoeke iPhone algemeen 4 23-10-13 15:47
Mac OS X: Melding in iTunes: Software niet in bezit. Mefistofele iTunes 3 13-07-13 11:34
Iphone 3GS software update melding sirmike iPhone algemeen 4 03-04-12 23:23
2.0 Software Update timneutel Archief 21 17-06-08 12:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:34.