//

Scherm nieuwe iPad air 2 defect

Scherm nieuwe iPad air 2 defect discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Vandaag heb ik bij de Amac een nieuwe iPad air 2 aangeschaft. Nu blijkt thuis dat het scherm in het midden wel los ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-16, 23:53
snorlexxx snorlexxx is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 8
Standaard Scherm nieuwe iPad air 2 defect

Hallo allen,

Vandaag heb ik bij de Amac een nieuwe iPad air 2 aangeschaft. Nu blijkt thuis dat het scherm in het midden wel los lijkt te zitten. Als ik er druk op geef dan verkleurd het scherm op die plek helemaal. Las op internet al verschillende berichten dat dit zou kunnen komen omdat de behuizing bij de air 2 extra dun is. Is er bij jullie zo bekend of Amac gelijk een nieuwe iPad meegeeft of word deze opgestuurd ter reparatie en zit ik dus een tijd zonder iPad? Dit laatste zou ik wel vervelend vinden aangezien ik hem nog geen dag heb en er graag gebruik van zou willen maken. Iemand ervaringen?

Thanks alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-16, 00:25
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Oef, dat is wel balen. Ik zou in ieder geval niet akkoord gaan met een reparatie van hun uit. Dan kan je nog beter direct met apple contact opnemen.
Wel heel erg slecht overigens. Een defect/maandag model is natuurlijk altijd mogelijk. Het gaat er natuurlijk altijd om hoe ze het oplossen.
Morgen meteen terug naar amac en voorleggen. En laat natuurlijk hier nog even weten hoe het gegaan is en hoe ze je behandelden.
  #3  
Oud 07-10-16, 02:22
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Wat vervelend!
Wettelijk heb je recht op reparatie of een nieuw product. De verkoper mag daaruit kiezen. Heb je de bestelling online gedaan, mag je binnen 14 dagen zonder opgave van redenen het product retourneren.
Ik vind reparatie van een product dat nieuw uit doos een defect heeft onredelijk. Alleen omruilen voor een nieuwe komt hier in aanmerking, maar je gaat nu de ware aard van het bedrijf leren kennen.
Als het bedrijf recht-toe-recht-aan bij Apple inkoopt, kunnen zij direct omruilen. Als het bedrijf via speciale deals inkoopt, zullen zij moeten repareren, omdat ook zij de spullen niet kunnen claimen.
Laat even weten hoe het afloopt?
__________________
Privacy? Ik heb niets te verbergen, maar dat gaat niemand wat aan!
  #4  
Oud 07-10-16, 02:28
iGadget iGadget is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Breda
Berichten: 163
Standaard

Vergelijk het eens met een ander exemplaar in de winkel, gebeurt dit ook bij normaal gebruik?
Of moet je best hard drukken?
  #5  
Oud 07-10-16, 02:35
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iGadget Bekijk bericht
Vergelijk het eens met een ander exemplaar in de winkel, gebeurt dit ook bij normaal gebruik?
Of moet je best hard drukken?
Ik heb alle iPad-modellen gehad en wat hier wordt beschreven, moet een defect zijn.
  #6  
Oud 07-10-16, 03:06
snorlexxx snorlexxx is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 8
Standaard

Bedankt voor alle reacties! Ik hoef echt weinig druk uit te oefenen, betreft gewoon normaal gebruik. Heb nu nachtdienst dus zal in de middag worden dat ik langs ga. Laat weten hoe het gegaan is!
  #7  
Oud 07-10-16, 23:58
snorlexxx snorlexxx is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 8
Standaard

Nou blijkbaar is dit normaal bij de air2 en hebben alle modellen dit volgens medewerker van de Amac.... vind het wel een beetje jammer moet dus maar niet teveel druk op het scherm uitoefenen. Model in de store en bij de MM hadden hetzelfde probleem idd (zelf even getest).
  #8  
Oud 08-10-16, 00:21
iGadget iGadget is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Breda
Berichten: 163
Standaard

Het is inderdaad gevoeliger dan eerdere modellen, maar bij normaal gebruik komt het eigenlijk niet voor.
Je moet toch redelijk doordrukken wil je het zien, iets wat je bij dagelijks gebruik niet ga meemaken.
Geniet van de snelheid en schermkwaliteit van je nieuwe Air 2 ��
  #9  
Oud 08-10-16, 00:56
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Nou, kennelijk is 'niet hard duwen' een nogal subjectief iets.
Je zou er een glazen beschermlaag op kunnen plakken, dat legt de drempel weer net iets hoger. Ik gebruik er een van Fonex, voelt nog fijner aan ook dan het kalenderjaar scherm.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad scherm defect rare kleuren boergeert iPad algemeen 8 10-11-17 13:44
iPad Air geblokkeerd en home knop defect IPadAirtje iPad algemeen 0 07-04-15 22:14
IPad Air 2 collectie-scherm Nicky013 iPad algemeen 3 30-03-15 19:22
Ipad air 2 scherm gebroke maxkaya iPad algemeen 4 01-01-15 22:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.