//

IPad verandert volgorde inhoud verzamelingen

IPad verandert volgorde inhoud verzamelingen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zal beginnen met te zeggen dat ik geen 'held' ben als het op technische snufjes aankomt :-( Sinds een paar dagen ben ik de (gelukkige ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-01-17, 20:39
Nicky013 Nicky013 is offline
 
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 32
Standaard IPad verandert volgorde inhoud verzamelingen

Zal beginnen met te zeggen dat ik geen 'held' ben als het op technische snufjes aankomt :-(

Sinds een paar dagen ben ik de (gelukkige ?) eigenaar van een IPad Air 2 128 GB. Deze wordt practisch uitsluitend gebruikt om ebooks te lezen en mijn hele ebook-bib op te zetten.

Ik maak redelijk veel verzamellijsten (per genre) en daarin mijn collectie auteur die ik volgens alfabetische volgorde zet in die betreffende verzameling.

Nu heb ik gemerkt dat IPad - nadat ik deze in slaaptoestand had gezet - de volgorde zelf heeft veranderd zodat alle auteurs opnieuw dooreen staan.
Vooraleer ik dit constateerde merkte ik wel dat alle boeken er op stonden maar dat de covers op de boekenplanken niet zichtbaar waren.
Ik heb de IPad dat volledig uitgezet en opnieuw opgestart.
Het was toen dat ik merkte dat alle boeken - per verzameling - niet meer stonden zoals ik wil.

Ik heb ook gezien dat ik de boeken kan sorteren volgens titel of auteur maar dan krijg ik de lijst van boeken en niet meer de volledig cover op de boekenplank.

Wie oh wie kan mij helpen AUB ??
Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-01-17, 10:11
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Je gebruikt daarvoor neem ik aan de standaard ibooks applicatie? Ik ben daar ook mee aan het stoeien geweest en ook menig, laten we zeggen mindere nette woorden voor gebruikt.
Ik zou als ik je verhaal lees als eerste kijken of je synchronisatie met icloud aan hebt staan.
en ik mis in je verhaal het punt hoe je de boeken op je ipad zet. Aangezien je Windows gebruikt, doe ik een aanname dat je met iTunes zit te proebren.
Ik heb gemerkt dat de combinatie Windows/iTunes en iBooks . . bij mij in ieder geval nietr lekker werkt. macOS heeft daarintegen een eigen iBooks app daar waar dat voor Windows niet bestaat.
Ik heb uiteindelijk alls synchronisatie met iTunes voor boeken uitgezet, en alleen de sync via icloud tussen de devices gebruikt.
Dat lijkt bij mij in ieder geval goed te werken.
Voor heel veel boeken zou je nog eens kunnen kijken naar Calibre. Die heeft volgens mij ook een optie voor apple apparaten en is gemaakt voor het gebruik met heel veel boeken.
  #3  
Oud 22-01-17, 16:37
Nicky013 Nicky013 is offline
 
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 32
Standaard

Blazez, bedankt voor uw reactie (die ik nu pas zie :-().

Ik heb ondertussen alles weer manueel aangepast in mijn IPad (op hoop van zegen uiteraard) maar ik zal jouw tips zeker in acht nemen.

Ik werk idd via ITunes om mijn boeken over te zetten (ik wist zelfs niet dat er een andere mogelijkheid bestaat.....).

Wel merk ik dat het overzetten van mijn ebooks (het zijn er wel heel veel !) zeer zeer traag verloopt ! :-(
Dit heeft mss allemaal dezelfde reden ?!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Overzetten inhoud van iBooks van de iPad 2 naar de nieuwe iPad air2 Mamanneke iPad algemeen 4 29-01-16 01:17
Inhoud iPad 2 overzetten levalica iPad algemeen 2 29-09-11 23:59
iTunes sync verandert volgorde bookmarks IE 8 TB1975 iTunes 0 22-08-10 14:18
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad forum.bericht iTunes 3 03-08-10 16:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:38.