//

Strepen beeldscherm iPad mini 3

Strepen beeldscherm iPad mini 3 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, Misschien dat iemand mij kan helpen. Mijn dochter heeft sinds een aantal dagen last van horizontale strepen op het scherm van haar iPad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-02-17, 16:59
Sjedow Sjedow is offline
 
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2016
Berichten: 2
Standaard Strepen beeldscherm iPad mini 3

Hey mensen,

Misschien dat iemand mij kan helpen. Mijn dochter heeft sinds een aantal dagen last van horizontale strepen op het scherm van haar iPad mini 3. Wanneer ze haar tablet volledig uitzet en weer opnieuw aan, is er niets aan de hand en ziet het scherm er mooi helder uit. Echter wanneer zij haar tablet in 'stand-by' zet en deze vervolgens weer wilt gebruiken, krijgt zij horizontale strepen (niet altijd maar wel zeer regelmatig). Het lijkt net alsof er 1 rij de pixels wel de goede kleuren laat zien, en dan weer een slechte, dan weer een goede etc. Etc.

Weet iemand toevallig waar dit aan kan liggen? En hoe dit opgelost zou kunnen worden?

Michel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
knipperende horizontale strepen op beeldscherm iphone 4 spitje59 iPhone algemeen 3 27-02-15 12:26
Ipad strepen op beeldscherm.. dvbeeten iPad algemeen 9 01-10-10 21:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:44.