//

itunes code verkeerdelijk aangekocht

itunes code verkeerdelijk aangekocht discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik woon in Belgie en heb toevallig op een nederlandse site (beltegoed.nl) een itune code aangekocht. Deze kan ik niet gebruiken, ik krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-03-17, 15:43
hugoke hugoke is offline
 
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2017
Berichten: 2
Standaard itunes code verkeerdelijk aangekocht

Hallo iedereen,

Ik woon in Belgie en heb toevallig op een nederlandse site (beltegoed.nl) een itune code aangekocht.
Deze kan ik niet gebruiken, ik krijg steeds de melding dat ik die moet gebruiken in een nederlandse itune store.
Kan er iemand mij helpen aub?
Bedankt
Mvg
Hugo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-03-17, 15:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als ge die iTunes code wilt gebruiken dan zal er niets anders opzitten dan een Nederlands iTunes account aan te maken.
  #3  
Oud 02-03-17, 15:53
hugoke hugoke is offline
 
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2017
Berichten: 2
Standaard

dat is het probleem, ik krijg steeds problemen met de betaalwijze, ik moet ook een nederlands adres ingeven en mijn betaalkaart gegevens passen niet op mijn nederlands account
  #4  
Oud 02-03-17, 19:27
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Maar als je die code net gekocht hebt, is het dan niet handiger om even direct contact met die site op te nemen. Als ik zo kijk verkopen ze ook belgisch beltegoed. Het zal toch niet de eerste keer zijn dat iemand dat voor het verkeerde land koopt?
Even bellen en uitleggen dat je een fout hebt gemaakt en dat je graag zou willen omruilen naar een belgisch tegoed ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 March 2017 om 19:31 ----------

Correctie. Ze hebben zich hiervoor al ingedekt in de voorwaarden.
<knip>
2. Verkeerde provider/tegoedcode besteld?
(Bel)tegoedcodes zijn unieke codes welke maar eenmalig uitgegeven kunnen worden. Zodra een code eenmaal verstrekt is, kan deze code niet meer opnieuw verkocht worden. Het is voor ons niet na te gaan of een code al is gebruikt of in de toekomst nog gebruikt gaat worden. Daarom worden codes niet retour genomen of ingewisseld voor een andere code.
Wij adviseren je in dit geval de code aan iemand anders door te verkopen of met iemand te ruilen.
</knip>

Je kan natuurlijk bellen en gewoon proberen, maar waarschijnlijk houden ze zich aan hun standpunt (en op zich terecht aangezien het in de voorwaarden duidelijk staat).
Dan rest je het advies te volgen dat ze zelf al geven, kijken of je het kan ruilen of verkopen in Nederland (en nee, ik gebruik geen iTunes codes, sorry )
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Films haperen en blokkeren die aangekocht zijn via iTunes. JonJ iPad algemeen 3 11-12-16 12:03
Aangekocht ebook op ereader lezen brekson iPad algemeen 3 18-01-13 23:18
Mac OS X: Itunes code inwisselen psychoke225 iTunes 0 26-12-12 09:36
Windows: itunes redeem code jayjay iTunes 0 13-06-09 21:05
muziek aangekocht via iphone john wings iTunes 2 19-07-08 21:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:23.