//

Hoe zit het met app store

Hoe zit het met app store discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Met de iPad claimen zij, dat deze ook de apps voor de iPhone kunnen gebruiken( hetzij al dan niet aangepast.) Maar kan je met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-02-10, 15:11
FransP FransP is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard Hoe zit het met app store

Hallo,

Met de iPad claimen zij, dat deze ook de apps voor de iPhone kunnen gebruiken( hetzij al dan niet aangepast.)
Maar kan je met dezelfde account via appstore beide apparaten(iPhone en iPad) aansluiten? Dus met andere woorden je apps van iPhone ook in iPad zetten?
Of heb je daar een apart account voor nodig en dus weer voor dezelfde apps moet betalen?

Groet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-10, 21:06
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Volgens mijn informatie kun je gewoon 1 account gebruiken. Zie het maar als de iTunes store voor muziek en de app store voor applicaties, daar kun je ook gewoon 1 account voor gebruiken. Toen ik mijn nieuwe iPhone kreeg (dus voor iTunes een nieuw ander apparaat) kon ik mijn applicaties ook gewoon op mijn nieuwe iPhone zetten en gebruiken. Ik denk dat het het zelfde werkt.

Op de iPhone hoef je ook maar 1x te betalen voor een app. Ik ga er vanuit dat je applicaties die je al gekocht heb voor (bijvoorbeeld) je iPhone niet voor een 2e keer hoeft te betalen en dus ook gewoon op je iPad kunt installeren.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door john1979; 12-02-10 om 21:10. Reden: Kleine toevoeging.
  #3  
Oud 21-02-10, 09:35
Dwee8le Dwee8le is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 23
Standaard

Misschien is het ook handig om iets te weten over Apple's "fairplay" DRM:

"the Fairplay DRM that Apple uses to protect its iPhone applications from piracy allows you to authorize up to five computers to share your iTunes purchases." (bron)

Dit is in een simpel voorbeeld als volgt: (1) de mac waar je het programma download, (2) de iPhone die je met deze mac synchroniseert, (3) eventueel een iPad. Dan mag het nog op twee andere apparaten worden gebruikt. Het aantal toestemmingen kun je ook altijd resetten als je in een iTunes versie bent ingelogd met je account (via de menublak bij STORE kun je dan kiezen voor "trek machtiging van deze computer in").

Apps die je download zijn onlosmakelijk verbonden met het account waarmee ze gedownload zijn en niet met een specifiek apparaat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Hoe zit het met m'n tegoed ? joranvdl iTunes 2 18-02-11 21:49
3g downgraden, hoe zit het met de apps? fedor07 iPhone Apps 2 09-11-10 23:09
Hoe zit het nu met de koppelverkoop? parathion Orange 9 24-09-09 01:49
iPhone: Hoe zit het nou met 3g en 3.1 ? Itvmichel Jailbreak 18 17-09-09 09:12
hoe zit het met usb OTG? dedafmonteur iPhone algemeen 2 01-07-09 20:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:39.