//

Duitse iPad topic

Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist de Saturn in Kleve aan de lijn gehad. Maar die krijgen de iPad NIET binnen op vrijdag. Waarschijnlijk krijgen dus eerst de APRs ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 14-05-10, 11:50
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Zojuist de Saturn in Kleve aan de lijn gehad. Maar die krijgen de iPad NIET binnen op vrijdag. Waarschijnlijk krijgen dus eerst de APRs ze binnen en pas een stuk later de andere verkooppunten.
Ben bang dat tegen de tijd dat ie in Duitsland overal goed verkrijgbaar is dat hij ook al in de NL applestore te bestellen is.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 14-05-10, 16:44
Peter JH Peter JH is offline
• iOS 7.0.2
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 86
Standaard

Ben vandaag in de binnenstad van Aken geweest bij Aixxess (een Premium Reseller). Een iPad reserveren had bij hun geen zin meer. Vanaf januari hebben ze al voorinschrijvingen aangenomen, teller stond nu al op meer dan 120. Volgens Apple zouden zij slechts 10 stuks op de eerste verkoopdag geleverd krijgen.....
Denk dat dit een beetje het beeld gaat zijn in de diverse shops in Duitsland; veel voorinschrijvingen en minimale uitleveringen...je zult echt veel geluk moeten hebben wil je eind mei (zonder een vroege reservering) met een iPad de winkel uit kunnen lopen.
  #63  
Oud 14-05-10, 23:24
iTalk iTalk is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 52
Standaard

10 stuks is wel heer erg weinig, zelfs al zouden ze er 10 per dag krijgen.
  #64  
Oud 14-05-10, 23:30
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTalk Bekijk bericht
10 stuks is wel heer erg weinig, zelfs al zouden ze er 10 per dag krijgen.
Nou zou zomaar eens kunnen, zit in Florida nu, maar op dit moment overal sold-out en levertijd van 7-10 dagen. Bij Best uy vertelde ze me dat er inderdaad maar een paar per week/dag worden uitgeleverd. Apple drukt zeer bewust de voorraad.
  #65  
Oud 15-05-10, 12:35
psvu2 psvu2 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 95
Standaard

kan ik met een nederlandse cc een ipad bestellen en die dan bij mijn schoonouders in duitsland laten leveren gewoon online bestellen.

Aangezien hun net buiten ned wonen en werken in nederland hebben hun een cc in nedeigen zaak) dus ook geen duitse cc

(cc = creditcard )

vraag niet meer aan de orde heb net een Ipad gekregen van vriend die net uit new york kwam 32Wi-Fi 599$ + tax, maar geen douane invoer

Laatst gewijzigd door psvu2; 15-05-10 om 18:02.
  #66  
Oud 19-05-10, 18:11
bstruik's schermafbeelding
bstruik bstruik is offline
• iOS 6.1.4
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 62
Standaard

Heb net Ipad + Case besteld op de apple.de site
Als het goed is wordt deze 7 juni verstuurd.

Ben benieuwd.
__________________
(.) (.)
  #67  
Oud 19-05-10, 19:09
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Ik neem aan dat je hem naar een adres in Duitsland laat versturen, of is er een truc voor om hem ook in Nederland bezorgd te krijgen?
  #68  
Oud 25-05-10, 19:27
rvbcrs rvbcrs is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 34
Standaard Ook ik naar Duitsland

Ik ga vrijdag denk ik heel vroeg naar Frankfurt rijden (3,5 uur rijden) als ik er heel vroeg ben zou ik een iPad moeten kunnen bemachtigen lijkt me toch of zouden ze ook daar al een dag van te voren in dikke rijen voor de deur liggen?

Gr, RvBCrS
  #69  
Oud 25-05-10, 22:20
mathijs666 mathijs666 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.3
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 190
Standaard

Kan ik 28 mei iPad ook bij: Start kopen?
  #70  
Oud 28-05-10, 01:18
John23 John23 is offline
Banned
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Overijssel
Berichten: 106
Standaard Ipad kopen in Duitsland

Ik ben verliefd geworden op de ipad! Nu zie ik dat hij morgen te koop is in duitsland. Ik wil de 16gb versie 3G. Maar die kost orgineel 600 euro, maar er zijn winkels waar ze 700 kosten. Dus is er een winkel vlak bij de grens van nederland die ze voor 600 verkopen? [de normale prijs] En kan het morgen zijn dat de ipad daar is uitverkocht? En wat vinden jullie van de Ipad???
  #71  
Oud 28-05-10, 22:24
sweetmac sweetmac is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 15
Standaard

Hoi.
Ik heb de iPad 16/Wi-Fi, nu zo'n twee, drie weken en nog steeds verliefd...
Ik zeg: "Doen".
__________________

  #72  
Oud 29-05-10, 09:17
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Even nieuwsgierig, zijn er hier die gisteren een iPad uit Duitsland gehaald hebben? Of dat hebben geprobeerd? Zo ja, wat zijn de ervaringen vwb de verkrijgbaarheid, heb je in de rij moeten staan, enz.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #73  
Oud 29-05-10, 10:50
rvbcrs rvbcrs is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 34
Standaard We've got um!

Nou het is gelukt wat een verhaal

Ik ben om 0:45 opgestaan, om 02:00 was ik bij mijn pa in Arnhem, vanuit daar zijn we gaan rijden naar frankfurt. Na een rit van 3,5 uur kwamen we om 5:15 uur in Frankfurt en parkeerden de auto in een parkeer garage.
Enigszins zenuwachtig wat we voor de apple store zouden aantreffen waren we verrast toen er ongeveer 20 man (met stoeltjes) voor de apple store zaten. We waren dus nr. 21 en 22 in de rij! Dat moet goed komen dachten we, nu alleen nog maar even tot 8 uur wachten.

Om een uur of 7 was de rij achter ons aangegroeid tot ongeveer 100 man. Opeens hoorden we achter ons geroezemoes en zagen we het achterste deel van de rij zich (snel) naar de andere kant van het gebouw verplaatsen! Wat bleek nou de aanwezige security had achter het gebouw dranghekken geplaatst in een soort efteling achtige rij, daar moest schijnbaar iedereen in gaan staan en kreeg dan een nummer. De vriendelijke mensen van de security waren dit echter aan de achterkant van de rij beginnen te vertellen waardoor nu iedereen die er al vanaf een uurtje of 4 's ochtends was helemaal achteraan stond en iedereen die pas om 7 uur kwam aankakken vooraan stonden!!!!
Het groepje jongens dat er al vanaf 4 uur was hierdoor dan ook not amused en gingen hun beklag doen bij de security. Na wat over en weer gesteggel (in het Duits) mochten ze buiten de hekken helemaal vooraan gaan staan! Mooi voor hun, maar wij hadden nadat we het toch ook op een rennen hadden gezet nu wel 50 man voor ons staan in plaats van 20.
We hadden toen we aan de voorkamt van het gebouw stonden de apple medewerkers de iPad dozen zien opstapelen en dat waren er zeker meer dan 200 dus we hadden zoiets zelfs als iedereen voor ons er 2 neemt dan nog moeten we onze iPads kunnen bemachtigen, dus we besloten rustig te wachten.

Om ongeveer 7:45 uur begon het steeds drukker te worden, de rij was aangegroeid tot ongeveer 250 man (en vrouwen) ook was er diverse pers geariveerd (RTL, ZDF, enz) er stonden een paar rare duitsers in gekke tshirts voor ons die de hele tijd geinterviewd werden

Om ongeveer 8:10 mocht de eerste groep van ongeveer 15 man naar binnen!
Nadat er 4 groepen naar binnen waren gegaan waren wij bijna aan de beurt, we stonden nu helemaal vooraan! we konden niet meer wachten!
Terwijl we stonden te wachten kregen we de grootste regenbui op ons dak die ik ooit heb meegemaakt, zo veel regen heb ik nog nooit gezien! Er kwamen allemaal apple medewerkers naar buiten rennen om iedereen paraplu's te geven! Ik zeg top werk apple! (later bleek dat we ze wel weer moesten inleveren, maargoed).

Eindelijk om 9:30 uur waren we aan de beurt! We renden naar de voorkant van het gebouw, daar mochten we na het vertonen van ons eerder verkregen kaartje naar binnen, een erehaag van apple medewerkers stond bij binnenkomst voor ons te klappen, we renden door naar boven en daar stonden ze de iPad's!!!

Ik heb snel mijn 64Gb 3G iPad gepakt en eindelijk na een nacht niet slapen kon ik rusten!

We moesten nu alleen nog even met 4 iPad's op zak over straat naar de parkeergarage, wat ik toch een ietwat ongemakkelijk gevoel vond.
Ik ben nu thuis van mijn iPad aan het genieten, of eigenlijk ben ik hem al kwijt aan mijn vriendin, maargoed wat een prachtig apparaat! Ik hoop voor iedereen die hem nog niet heeft dat hij snel naar Nederland komt!

Groet,

RvBCrS

Laatst gewijzigd door rvbcrs; 29-05-10 om 13:38.
  #74  
Oud 29-05-10, 13:25
sweetmac sweetmac is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 15
Standaard

Mooi verhaal!
  #75  
Oud 29-05-10, 13:29
daanski daanski is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Twente
Berichten: 75
Stuur een bericht via MSN naar daanski
Standaard

Wij zijn vanuit Enschede naar Bochum gereden. En daar hadden ze alleen nog de 64gig 3G versie. Eigenlijk is dan de keuze snel gemaakt. Ikke heb een iPad whooieee

de winkel waar wij waren( premium Apple reseller) was het leeg

Laatst gewijzigd door daanski; 29-05-10 om 13:32.
  #76  
Oud 29-05-10, 13:53
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Prachtig die Apple taferelen! Whahaha...

Kunnen de mensen mij eens uitleggen waarom er zoveel 3G versies worden verkocht? Dat zijn toch niet alleen maar zakelijke gebruikers? Ik zie het nut er niet van in, maar dat kan natuurlijk veranderen door meningen van anderen.
  #77  
Oud 29-05-10, 16:41
jasnba jasnba is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 12
Standaard We got it 2!

Vrijdagmorgen om 05:00 opgestaan om vanuit Den Haag met de trein (ice international)te vertrekken richting Dusseldorf.
We hadden in totaal kans bij 3 winkels in Dusseldorf(saturn, gravis en joseph computers)
Aangekomen bij het station in Dusseldorf hebben we de taxi gepakt naar de winkel Gravis, waar we het meest vertrouwn in hadden. Wij hadden daar ook een reservering al bleef dat een gok,omdat heel lang onduidelijk was hoeveel IPAD's er bij de winkels binnenkwamen.
Voor de winkel was het heel rustig, aan een kant een goed voorteken.
In de winkel werden we geholpen door een vriendelijk man die gelijk een 32gig Wi-Fi Ipad voor een vriend klaar had liggen. Alleen voor mij was er geen Ipad ivm een latere reservering, maar op dat moment kwam er een bestelling binnen van UPS met nog 1x een 32gig +3g versie die vrij was!!
Dan maar die dacht ik! aangezien er toch geen accesoires waren waar ik ook geld voor had meegnomen.
So end good all good! en wat een super apparaat it is!
  #78  
Oud 29-05-10, 16:41
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Even een mededeling: Als je bijvoorbeeld een iPhone 16GB hebt en daar genoeg aan hebt, betekend het niet dat dit met de iPad ook zo is. App's zijn een stuk groter, en films uiteraard ook. Ik heb mn iPad nu pas meer dan een maand en hij zit voller dan mn iPhone's ooit gezeten hebben.
  #79  
Oud 29-05-10, 17:58
daanski daanski is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Twente
Berichten: 75
Stuur een bericht via MSN naar daanski
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redondo1982 Bekijk bericht
Prachtig die Apple taferelen! Whahaha...

Kunnen de mensen mij eens uitleggen waarom er zoveel 3G versies worden verkocht? Dat zijn toch niet alleen maar zakelijke gebruikers? Ik zie het nut er niet van in, maar dat kan natuurlijk veranderen door meningen van anderen.
Ik ga die 3G versie in de trein gebruiken. ik ga van het weekend een poging doen tot het versnijden van mijn simkaart en dan gaat deze in de iPad ;-)
  #80  
Oud 29-05-10, 17:59
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daanski Bekijk bericht
Ik ga die 3G versie in de trein gebruiken. ik ga van het weekend een poging doen tot het versnijden van mijn simkaart en dan gaat deze in de iPad ;-)
Bijna alle treinen hebben dalijk toch Wi-Fi, voor mij dus geen rede om een 3G te halen.
Reageren

Labels
ipad duitsland afhalen



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het ipad-rij topic borgqueenx Archief 2 29-03-11 21:59
Ipad dode pixel topic bstruik iPad algemeen 17 21-08-10 16:38
Franse iPad topic minijeffrey iPad algemeen 18 21-07-10 22:01
iPad externe speaker topic Luukx iPad algemeen 2 14-07-10 12:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:11.