//

Ipad hoesjes/case/bescherming

Ipad hoesjes/case/bescherming discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook de officieele Apple case, en dan heb je niet direct een screen protector nodig, wat wel handig zou zijn is een soort ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #301  
Oud 08-09-10, 17:56
Spooky Spooky is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 183
Standaard

Ik heb ook de officieele Apple case, en dan heb je niet direct een screen protector nodig, wat wel handig zou zijn is een soort gelijke hoes met daarin en plek voor je USB kabel en je CCK geïntegreerd.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #302  
Oud 09-09-10, 00:23
stringray stringray is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 35
Standaard

Zojuist een SwitchEasy Pure Protect folie op mijn iPad aangebracht. Helaas drie kleine stofjes onderaan de rand. Maar niet storend.

Folie voelt een beetje stroef in vergelijking met het iPad-scherm. Misschien dat dat met de loop van de tijd beter wordt. Ook blijf je last houden van vingerafdrukken. Maar die durf ik er nu met wat meer kracht vanaf te vegen

Originele Apple hoes bevalt ook nog steeds prima. Had mijn iPad vanwege het installeren van de folie even uit de hoes gehaald en toen viel het mij op hoe glad dat ding eigenlijk is. Met die Apple hoes heb je je iPad steviger vast.
  #303  
Oud 18-09-10, 21:24
Locusta's schermafbeelding
Locusta Locusta is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Sleen
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macintouch Bekijk bericht
Pff... Nog niks binnen. Weet iemand hoelang een levering van Fabrix zelf ongv. duurt?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.... Heb mijn sleeve op 20 augustus besteld en betaald (met PayPal), maar nog niets binnen... Terwijl ik overal verhalen hoor/lees over een levertijd van een week of twee. Mail reageren ze ook niet op, heb er vorige week eentje gestuurd...

Ik wil ondertussen wel graag mijn sleeve hebben, zodat ik mijn iPad ook mee kan nemen naar mijn werk. Ik gooi hen namelijk niet zonder bescherming in mijn schooltas tussen de krijtjes e.d.

Kan iemand mij hier meer over vertellen?

/edit: net wederom een e-mail gestuurd naar orders@fabrixcases.com en fabrix@fabrixcases.com.
Ben benieuwd!
__________________
 MacBook  iPhone 3G 16GB  iPad 16GB 3G 

Laatst gewijzigd door Locusta; 18-09-10 om 21:45. Reden: Toevoeging
  #304  
Oud 20-09-10, 21:01
ErikBiemans ErikBiemans is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard

Bij de aanschaf van mijn iPad gaf de verkoper (van het hoofdkantoor) NIET de originele Apple case te kopen. Er waren er op dat moment voldoende op voorraad. De kwaliteit is dusdanig dat de stof snel sporen van zweethanden etc zal geven. Daarnaast is de stof dun en niet echt slijtvast..... Bestaan er dan toch eerlijke verkopers...
  #305  
Oud 24-09-10, 00:36
opegd opegd is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik heb pas de Yoobao slim case gekocht, wacht nog op de levering

De case moest aan het volgende voldoen:
1) Dun
2) leer of ander gemakkelijk te onderhouden case
3) Ipad moet er gemakkelijk in en uit kunnen
4) Mooi
5) Folio case
6) Het belangrijkste! Het scherm moet volledig vrij zijn als deze in de case zit

Ik heb lang moeten zoeken maar toch iets gevonden wat aan al deze eisen voldoet....

Heb ook nog gedacht aan de Yoobao Magic case maar toch voor de slim case gekozen....
  #306  
Oud 02-11-10, 19:44
WilkovF WilkovF is offline
 
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 35
Standaard

Ik heb net van Mareware een nieuwe Eco-Vue gekregen. Uit de versie viel de ipad uit. Deze heeft een veel breder flap om de iPad op de plaats te houden. Na een klacht via de site stuurde ze me een nieuwe op.
  #307  
Oud 30-12-10, 14:24
fvgennip fvgennip is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Venlo
Berichten: 1
Standaard iPad case

Ik heb de originele iPad case van Apple in de Apple-store bekeken. Naar mijn mening heeft die geen lange levensduur.
Heeft iemand al ervaring met de bookbook van twelve south? Ik ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van de ritssluiting.

Frank
  #308  
Oud 30-12-10, 22:49
monty010's schermafbeelding
monty010 monty010 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Culemborg
Berichten: 12
Standaard

Ik gebruik nu sinds een paar dagen de Otterbox Defender,
En moet zeggen hij bevalt me prima.

Oké het gewicht neemt iets toe, en de prijs is ook niet misselijk met 89€
Maar daar krijg je ook wel een stevig product voor terug. En met een kleine in de buurt
Die door het huis Heen kruipt is stevigheid wel een vereiste.

De klep die erbij zit is ook super, beschermt het scherm als je niets met de iPad doet.
En bij gebruik kan je hem als stand gebruiken.
  #309  
Oud 30-12-10, 23:02
aevries aevries is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fvgennip Bekijk bericht
Ik heb de originele iPad case van Apple in de Apple-store bekeken. Naar mijn mening heeft die geen lange levensduur.
Heeft iemand al ervaring met de bookbook van twelve south? Ik ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van de ritssluiting.

Frank
Ik kan je zeggen dat de apple case van zeer goede kwaliteit is. Ik neem hem overal mee, en nog geen slijtage gezien. De case is nu een half jaar oud.
  #310  
Oud 02-01-11, 22:36
Prime Prime is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: E-Troid
Berichten: 110
Standaard

Via een aanbieding op thinkgeek ben ik in het bezit gekomen van een Vers iPad Shellcase...dat zijn houten shellcases die de Pad een luxe aankleding geven...
Normaal kost de case 80 dollar excl. verzenden (vertaald naar 80 euro in NL shops)... maar via bovenstaande webshop 40% van de prijs af als aanbieding.

Pluspunten :
- Je krijgt er letterlijk en figuurlijk een warm gevoel bij...koude gevoel van de alu iPad is er vanaf.
- Metalen beugel die als standaard meegeleverd word...je kunt de case in portrait of landscape neerzetten.
- Denk dat iPad nu wel tegen een stootje kan mocht ie vallen.
- Alles blijt te bereiken of te bedienen qua bv. volume knop.

Minpunten :
- Gewicht van de iPad word wel verhoogd door dat brok hout eromheen.
__________________
...If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with stupidity...
  #311  
Oud 02-01-11, 23:43
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monty010 Bekijk bericht
Ik gebruik nu sinds een paar dagen de Otterbox Defender,
En moet zeggen hij bevalt me prima.

Oké het gewicht neemt iets toe, en de prijs is ook niet misselijk met 89€
Maar daar krijg je ook wel een stevig product voor terug. En met een kleine in de buurt
Die door het huis Heen kruipt is stevigheid wel een vereiste.

De klep die erbij zit is ook super, beschermt het scherm als je niets met de iPad doet.
En bij gebruik kan je hem als stand gebruiken.
Het gewicht lijkt voor t gevoel wel verdubbeld
Mijn iPad word ook vaak 'gebruikt' door een 'kleine gadgetfreak' maar de case heeft zijn nut ondertussen wel bewezen
  #312  
Oud 18-04-11, 16:00
freekfc freekfc is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar freekfc
Standaard

Zonde dat dit topic niet zo fanatiek word gebruikt als het iphone hoesjes/case topic!
misschien even nieuw leven inblazen

Voor mijn Ipad 1 gebruikte ik een candyshell:



Deze heb ik met mijn ipad verkocht. En vervolgens voor de ipad 2 een smartcover gehaald.
Hier zou ik alleen graag iets willen dat ook op de achterkant gaat dus nog even aan het zoeken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke case/hoes geeft de beste bescherming? McShaker iPhone accessoires en onderdelen 4 18-02-11 00:30
Is een case ter bescherming nodig??? SuperDutch iPhone accessoires en onderdelen 22 04-05-08 14:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:09.